2009. július 10., péntek

298.

Ezen a héten délutános vagyok, ezért túl sokat nem találkozunk (csak reggel a bölcsibe vezető úton...), de teszel róla, hogy több legyen a napi érintkezés kettőnk között:
  • hétfőn éjjel keserves sírásodra ébredtem. Tiszta kába voltam, de kapkodtam a lábaimat a szobád felé.
    -Mi a baj, miért sírsz?
    -Csijjag... (csak ezt értettem a nyöszörgéstől)
    -Milyen csillag?
    -Leesett a csijjag...
    -Honnan esett le a csillag?
    -A füjdőből... A fajjól...
    Ekkor kezdett leesni, hogy a fürdőben a csempén vannak matricáid, amiket többször is fel lehet rakni a falra. Csillag is van közötte. Valószínű, hogy fürdéskor leesett a vízbe, a Mama meg kivette a vízből és kitette a mosógépre. Megvolt, csak épp nem láttad. És álmodban előjött. Tehát éjjel 2-kor mesébe kezdtem a matrica csillag leeséséről...

  • kedden éjjel megint a sírásodra ébredtem. Megint átmentem hozzád, megkérdeztem, hogy miért sírsz?
    - A Mama meg Apa elmentek a csavajgóba, engem meg nem vittek el!!!
    Odafeküdtem melléd és simogattam a hátad, hogy visszaaludjál.
    Ejnye Mama meg Apa... !!! :)))

  • szerdán szintén felsírtál éjjel. Akkor meg a piros macis papucsod párját kerested és abban akartál aludni, de szerencsére sikerült erről lebeszélnem téged.

  • csütörtökön mikor hazajöttem a munkából fél 11-kor, azt hallom, hogy nekem kiabálsz.
    -Anya! Anyaaa!! Aaanyaaa!!!
    Gyorsan besiettem, mert azt hittem valami bajod van, de szerencsére semmi, csak előtte ébredtél fel, mert szomjas voltál. Megittál egy üveg szörpöt, elvittelek pisilni. Ott guggoltam előtted, mert olyan álmos voltál, hogy a fejedet a vállamra hajtottad, úgy végezted a dolgod. Hajnali 5-kor ébredtél fel, de sajnos hisztiztél (nem kapok innivalót...! nem kapok üdítőt...! - pedig de, csak rettentően utálom, hogy így kezded egyből, nem pedig úgy, hogy "kérek"... emlékeim szerint még soha nem szomjaztattunk...) , ezért adtam inni és otthagytalak. Vissza is aludtál.
    Kíváncsian várom a ma éjszakát... Legalább holnap nem kell reggel sietni a bölcsibe :)

Nincsenek megjegyzések: