2009. szeptember 12., szombat

318.

Kedd:
  • bölcsi után elrongyoltunk az ügyeletre veled, mert nem lett szebb a kezed :( ott elláttak jó tanáccsal (hideg vizes borogatás, calcimusc, fenistil), aztán hazajöttünk.
  • elmentünk az Erzsébet ligetbe gesztenyét szedni, mert úgy gondoltam, hogy már lehet. Emlékeztem egy képre tavalyról (ERRE), hogy akkor dzsekiben, sapkában voltál. Mondtam is Apának, hogy ahhoz képest most nyár van. Később kiderült, hogy az 1 hónappal később készült a mosthoz képest... Szóval gesztenye alig volt, ami mégis, az még fent a fán. Egyet sikerült találnom egy kihalt (kivágott, vagy villám által kidöntött) példányon, de az meg csak félig volt érett, mert az egyik fele hófehér volt, a másik meg barna.
  • időben hazaértünk, de nem rajtam múlott, hogy későn aludtál el :)
Szerda:
  • azt hiszem a Mamánál voltunk, de ez nem 100%. Sajnos nem emlékszem :(
Csütörtök:
  • bölcsi után elmentünk a doki bácsidhoz. Mert még nem találkoztunk (augusztus óta ő van, mint gyerekorvos), meg elvittük neki az ügyeleten kapott papírt. Volt néhány kérdésem hozzá:
    Kell-e d vitamin? NEM.
    Estére gyakran piros a punid (gondolom az "alapos" bölcsis törölgetésnek köszönhető, mert hétvégente itthon nem szokott olyan lenni...). CANESTEN, ÉS TUSFÜRDŐ MEG SZAPPAN HELYETT BABAFÜRDETŐKRÉM.
    A csípéssel mi legyen? MÉG FENISTIL ÉS CALCIMUSC.
    Amúgy szimpatikus fazon a doki, viccelődött, nem egy vaskalapos, de kb. 10 év múlva ő is nyugdíjba fog menni.
  • orvos után hazasiettünk, aztán meg mentünk a Tündiékhez. Ők ugyanis a múlt héten elköltöztek mellőlünk :( Győrújbarátra. Még jó, hogy most írom ezt a bejegyzést, mert amikor ott voltunk nagyon feldúlt volt a lelkem. Nem szeretném részletezni, elég, ha annyit írok, hogy rettenetesen irigy vagyok, meg nem értek egyet s mást :(((
    Hazafelé jövet megkérdezted Apától, hogy holnap is eljövünk? Ő meg egyből rávágta, hogy nem, mert mi már különböző társadalmi réteghez tartozunk. És ez sajnos így igaz :(
Péntek:
  • a munkahelyen megint nagyon odavoltam :( aztán amit jöhettünk haza, el is múlt szinte minden bajom :) lehet, hogy munkaundorom van... ?
  • a bölcsiben azt mondta a Szilvi néni, hogy semmi baj nincsen veled, bár néha szófogadatlan vagy. Pl. megkért, hogy ne szórd a homokot, el is mondta, hogy miért. Megértetted, de amint elfordult, már megint szórtad... vagy látta, hogy az egyik kisfiú rugdalta a motort, rászólt, hogy nem szabad, ő abbahagyta, te meg folytattad.
  • délután elmentünk Lidl-be bevásárolni szombatra, mert Apa versenyen lesz, és én nem akarok boltba menni, de nem volt semmi olyan, ami a fogunkra való lett volna :( pedig mindkettő áruházba elmentünk.
  • este Apa edzésre ment, mi meg estig mosogattunk, rendet raktunk, mostunk, teregettünk, gyurmáztunk, vacsiztunk. Apa megjött, fotózás volt, mert elkészült a tradícionális ruhához az öv is, úgyhogy puccba vágta magát és pózolt a fényképezőgép előtt. Aztán megkért, hogy ne közöljem, hanem majd vasárnap csináljunk újakat.
oOo

Hazafelé az autóban párbeszéd Apával:
Sz: -Nekem majd lesz kistesóm...
Apa: -Tudod mikor lesz neked kistesód? Kétezerhetvenhastban! (:$)
Sz: -Azt mondja Apa, hogy kétszer lesz kistesóm! (úgy legyen! Nem rajtam fog múlni!)

Elég sok mosolyogni való hagyja el a szádat, de akkor nem írom fel, ilyenkor meg már nem jut egy sem az eszembe belőlük :(((

3 megjegyzés:

ilgya írta...

Egyem is a száját:) NA de apa..kell tesó Szabinának kettőőőőőőő.
És várjuk a képeket ám az új cuccban:)
Én is most hamarabb kerültem őszi hangulatban,pedig javában nyár van...csak a reggelek hűvősek meg az esték ja és korábban sötétedik,de a gesztenye az még csak most kezd lepotyogni....

Lepkevár írta...

Kis tündérke... :) Én inkább a kétszer-re szavaznék, mint a 2076-ra!! ;) Remélem, apa is meggondolja közben magát! ;)

(Nem ismerem a sztorit, de légyszi ne érezd magad rosszul senki miatt, mert csak magadnak ártasz vele...)

Kata írta...

Jaj Apa, hogy mondhatsz ilyet!:)
Imádom Szabinát, de kistesóról is szeretnék hamarosan olvasni!:)

Szerintem én is így leszek ha A. elkezd majd beszélni. Mire le tudnám jegyezni, hogy milyen jópofa dolgot mondott, addigra el fogom felejteni.:(

Puszilunk Benneteket!:)