2009. október 3., szombat

330.

A mai nap "potyáztunk". Tegnap találkoztam a volt szomszéd Tündivel, aki meghívott minket magukhoz bármikorra.
Aztán úgy alakult a dolog, hogy Apa úgyis dolgozott, és szép napot ígértek mára, így ma mentünk hozzájuk. Először reggel elmentünk egy gyors bevásárlásra, majd Apa elvitt hozzájuk, és mondta, hogy délután 1-re jön értünk. Jött is, csak mi nem mentünk vele :) Ő aztán elment esti versenyre, mi meg maradtunk, és nem bántuk meg. Na jó, én egy kicsit, mert a hazafelé úton hátul ültünk, te az ölemben, és mellettünk még két nagyméretű gyerekülés. Szabályosan remegtem, mire hazaértünk, annyira rosszul voltam. Nem gondoltam volna, hogy ilyen kis helyre beférünk, de hát muszáj volt.
Szóval nagyon jól éreztük magunkat, pedig volt hiszti, irigység, verekedés, miegymás.
Készült egy csomó kép, ami ITT megtekinthető :)

oOo

Apa úgy tűnik, hogy belefutott egy trafipaxba a temető mellett, a boltból hazajövet. Egész úton ezen morfondírozott, és nem úgy vezetett, ahogy nekem tetszett volna. Szóltam is rá, hogy ne vezessen ilyen idegbetegen!
Sz:-Én is idegbeteg vagyok... de kaptam rá gyógyszert!

3 megjegyzés:

ilgya írta...

NAgyon jók a képek,látszik,hogy mennyire jól érezte magát a két kiscsaj vagyis nagylány:) a kanapén fekve a kedvencem:)
mit szedsz? mire? ne már....

Timocska írta...

Remélem nem fotózták le apát! Lillusaput viszont igen, sajnos elég drága "mulatság" lett belőle. :( :(

Bianka és Karina írta...

Fantasztikus napotok volt!!!
Mennyit játszotatok.:)))
Szegény Apa,jó ráfárzott.:((
Pusza!