2009. október 2., péntek

329.

Szombat óta folyik az orrod :( Ez nem jó.
Elő is vettem a porszívót, meg az orrszívót, felkészítettem a lelkemet, hogy "ezt_muszáj_úgyhogy_nem_érdekel_a_visítás". Ekkor megkérdezted, hogy mit csinálunk, és mondtam, hogy leszívjuk az orrodat, akarsz-e segíteni? És akartál. Összeraktuk a szerkezetet, megmutattam, hogyan, hova dugjad, elindítottam a porszívót, és mosolyogva szívtad a cuccot. Ez jó :)
Aztán vasárnap a boltban megígérted Apának, hogy megmutatod neki otthon, hogy egyedül szívod le az orrod. És valóban így volt. Ez is jó :)
Kedden a bölcsi előtt megint leszívtuk, bár nagyon ügyesen ki tudod fújni, de az orrszívó mégis csak alaposabb. Kifújás után is jött még jócskán. Apa megint látta, hogy egyedül csináltad. Ez megint jó :)
Ma reggel pedig sírtál amiatt, mert nem kellett leszívni az orrodat... Ennek nem tudom, hogy örüljek-e vagy ne...

Tegnap elvittél a bölcsibe egy kis mesekönyvet, amit eddig nem túl gyakran lapozgattál. Meg akartad mutatni a Bogikának. Délután Apa nem hozta haza, mert nem is szóltam neki a könyvről. De azért rákérdeztem, hogy hazahozta-e :) Persze hallottad, amikor mondta, hogy nem, erre sírva fakadtál. Egész úton azt beszélgettük, hogy miért nem hozta haza Apa a könyvet? Mondtam, hogy azért, mert az Andi néni biztos addigra nem rakta még ki a szekrényedbe, de most már tuti ott lesz. Naná, hogy nem volt ott és naná, hogy első utad a szekrényhez vezetett. Szerencsémre kijött pont az Andi néni, akinek elpanaszoltad a dolgot, és ő meg emlékezett a könyvre. Kiderült, hogy véletlenül a Bogikának a szekrényébe rakta be. Nagy volt az öröm!

A mesekönyvön kívül volt egy másik sztori ma reggel. Van 3 aprócska törülköződ, amibe (szerinted) akkor kell törölközni, ha nagyon meleg van. Ma kivételesen nem volt meleg, de úgy gondoltad, hogy jó lesz az orrodat belefújni is. Én meg nem engedtem. Mondtam, hogy ruhazsebkendőt hozhatsz magaddal, de a törölköző marad. Te nem így gondoltad, úgyhogy egy 5 perces huzavona kezdődött. Végül én győztem, jött a ruhazsepi, legalább volt mivel törölgetni a könnyet a szemedből...
Aztán az is gond volt, hogy miért nem tettem cifficoffit a hajadba? (nem tudom máshogy leírni. azért így hívjuk, mert mikor először kérdezted, hogy mi az, mondtam, hogy copf, mindent mondtál helyette, csak azt nem. így maradt a cifficoffi. igaz, rajtunk kívül senki nem tudja, hogy miről van szó, de az senkit nem érdekel) És azért nem tettem, mert tegnap is sírdogáltál, mikor csináltam, és gondoltam egyszerűbb, ha teszek bele egy hajpántot. Rosszul gondoltam.

Nincsenek megjegyzések: