2009. október 23., péntek

336.

Újabb hobbi van nálad kialakulóban, aminek én nagyon-nagyon örülök: A RAJZ.
Szinte minden nap kiköveteled magadnak, és ha tehetem, engedek is ebbéli kívánságodnak. Eleinte a netről töltöttem le kifestőket, abból a kevés rajzfilmhősből, akiket ismersz. Ilyen a Noddy, Rupert maci, Barbie, Scooby Doo.
Aztán találtam egy nagyon jó oldalt, ahol vannak fent letölthető könyvek, közöttük Deákné B. Katalin: Óvodások tankönyve. Ebből hétvégente nyomtatok ki 3-4 oldalt, és megcsináljuk együtt a rajta szereplő feladatokat, utána meg kiszínezed saját ízlésed szerint a rajzokat. (Ha valakit érdekel, szívesen megadom a linket!)
Természetesen még nem vonaltól vonalig színezel, de általában nagy gondot fordítasz az apró részletekre: a szemekre, a gombokra. Közben a nyelved állandóan kikandikál :)











3 megjegyzés:

ilgya írta...

én szeretném......olyan jókat találsz mindig:)

-krisztina- írta...

Akkor tessék:

http://barataimnak.blogspot.com/2009/03/foglalkoztato-konyv.html

ilgya írta...

nagyon szépen köszönöm.