2009. október 24., szombat

337.

Eltelt egy év a "Merj nagyot álmodni játék" óta. Akkor így gondoltam:

"2009. október

Az egész család egészséges!!!

Apa idén nem felejtette el a házassági évfordulónkat :) pont azt kaptam, amit előtte napokban részletesen elmeséltem Neki. Nagyon örültem neki.

Összehasonlíthatatlanul jobb a kapcsolat közöttünk a tavalyihoz képest. Alig veszekszünk, és ha mégis, akkor is apróságokon, amikből nem csinálunk elefántot. Szeretjük egymást és nem akarjuk vitával rontani a hangulatot.

Idén nem voltunk nyaralni, mert rakosgatjuk félre a pénzünket, hogy hamar leteljen az autó törlesztésünk. Sikerült az előszobát kicsinosítani. Kifestettünk, és az asztalos is elkészült a szekrénnyel Apa szerszámainak. Idei évre terveztük a nagyszoba teljes felújítását, de eltoltuk jövőre, mert inkább elmentünk augusztus 20.-án egy hétvégére pihenni.

Apa idén is sikeres évet tudhat a magáénak, bár még nincs vége. Az év végi hajrában is jól teljesít. Sikerült rábeszélnem a pozitív gondolkodásra, és már Ő is hiszi, hogy szinte minden ennek köszönhető.

Már fél éve dolgozom ugyanott, ahol a terhességem előtt. Sikerült egy műszakba visszakerülnöm. Jól kijövök a kollégáimmal és megbecsülik a munkám. Nem kell rettegnem, hogy kirakják a szűröm. A fizetésem állandó és nagy részét félre tudjuk tenni, hogy ne legyenek olyan nehéz napok, mint tavaly is... Elkezdtem németül tanulni, és nagyon jól haladok. 10kg-val könnyebb vagyok, mint tavaly :))) Nem csak papírom (kártyám) van arról, hogy tudok vezetni, hanem ez valóban így van.

A Főnök megszerette a bölcsődét, ami nagy meglepetést okozott. Persze az első napokban volt némi sírás (mindkettőnk részéről), de nem kellett a 10 napos beszoktatás, hamarabb is el volt már. Szerencsére nem beteges, néhány náthát leszámítva. Mióta közösségbe jár, már nem annyira hisztis, így bátran lehet menni vele bárhová. Kedvence a Strand és az Állatkert. Mivel a Kisasszony imád vízben lenni, fürödni, elkezdtünk úszásra járni. Megtettük tehát az első lépést a 11 év múlva rendezendő ...-i Olimpiai szerepléshez :))) A bölcsőde óta rengeteget fejlődött minden téren: sokat beszél :), szeret játszani mesekönyvet "olvasni" és szeret itthon lenni. Az étvágya is kiváló. Nagyon várja már a Karácsonyt, hogy mit hoz Neki a Jézuska...

Még mindig vezetem a blogot :)"

És ez a valóság:

-valóban mindenki egészséges :)

-Apa valóban nem felejtette el a házassági évfordulónkat :)

-valóban nem veszekszünk annyit, mint tavaly :) (talán a 7 éves vízválasztó volt a ludas? - mindegy, átvészeltük)

-nem voltunk nyaralni (csak 2 napot), rakjuk félre a pénzt (csak mindig hozzányúlunk), nem csinosítottuk ki az előszobát, nincs szerszámos szekrénye Apának, még mindig tervezzük a nagyszoba teljes felújítását, és lehet, hogy még idén bele is vágunk, ezért augusztus 20.-án sem voltunk sehol (Apa amúgy is beteg volt).

-viszonylag jó évet tudhatunk a hátunk mögött, de még nincs vége, és remélem, hogy ezután csak jobb lesz. Apát nem sikerült rávennem a pozitív gondolkodásra (bár néha én is megfeledkezek róla).

-több, mint fél éve dolgozok ott, ahol eddig is. Sajnos, nem 1 műszakban :( Nem szeretem a kollégáimat, és viszont :$ A munkámat pedig egyáltalán nem becsülik meg. Egyelőre nem kell rettegnem, hogy kirúgnak. A fizetésem állandóan siralmasan kevés, így abból semmit nem tudunk félrerakni. Németül nem tanulok, de elkezdtem az iskolát (és végig fogom vinni!). 10 kg-val nem vagyok kevesebb, de nyolccal igen! Még mindig nem tudok vezetni, de a jövő évben erre is sort kerítek!

-Te tényleg megszeretted a bölcsődét :) Az első napok sírósak voltak (én részemről is). Nem kellett 10 napos beszoktatás, mert szerettél oda járni. Nem vagy beteges, de náthás vagy ősztől tavaszig. Mióta bölcsis vagy sokkal hisztisebb lettél, de azért el tudunk menni bárhová, mert csak itthon van fesztivál. Imádtad nyáron a strandot és az állatkertet is :) Még nem járunk úszni, mert ennyi idősen nem foglalkoznak veled, de amit lehet, járni fogunk. Valóban rengeteget beszélsz (néha túl sokat is), szeretsz játszani, szeretsz mesekönyvet olvasni, és itthon lenni is. Meg sétálni. A Mikulást várod nagyon.

-egy kis megszakítással, de még mindig blogolok :)

4 megjegyzés:

Kata írta...

Drága Szabina!
Nagyon-nagyon-nagyon boldog névnapot kívánok Neked, Te gyönyörűszép leányzó!!:))

A névnapodra Néked,
kívánok sok szépet,
boldog s vidám legyen
Számodra az élet!

Sok-sok puszi!!:)

M írta...

A Mininyúl család is csatlakozik az előtte szólókhoz! :-)))

ilgya írta...

Tudtam,hogy ezt is elfelejtem...nagyon nagyon sok boldog névnapot kívánunk Szabinának!!!Még 8 napon belül vagyunk!
Egész jól alakultak a dolgok ,lesz ez még jobb is! Hajrá suli!

Lepkevár írta...

Csatlakoznék az előttem szólókhoz, nagyon boldog névnapot a kis ünnepeltnek!!