2009. október 12., hétfő

333.

Azt mindenképpen le akartam jegyezni, hogy szerdán és csütörtökön (október 7. és 8.) rövidnadrágban és rövid ujjúban hoztalak haza a bölcsiből. Pénteken már eláztam a munkából hazafelé jövet, de délután még egy kicsit sütött a nap. Szombaton már kellett a kardigán a dzseki alá, ma (október 12.) sapkát adtam rád reggel a bölcsibe menet, holnapra havazást mondott az időjárás jelentés. 4 évszak 4 nap alatt. Holnap indul a fűtés, amit nagyon várunk már! Addig is gázzal fűtünk: vagyis a gáztűzhellyel.

Péntek:
  • először festettél, meg nyomdáztál egy építőkockával, de hamar meguntad: 10 perc se kellett.
  • kezet mostál, majd meséltél a babádnak, meg együtt kerestük a párokat a mesekönyvedben. Azt hiszem, azt még nem írtam, hogy a babádat Krisztiánnak hívod. Hiába rózsaszín a ruhája, a mózeskosara, meg a babakocsi is.
  • üveg festékeztünk. Én úgy, ahogy szokás, te meg egy műanyagsablont kaptál. Először kiborítottál egy tubus sárgát a szőnyegre (még jó, hogy csere előtt állunk, így nem állt minden hajszálam az égnek), de utána ügyesen színeztél. Amikor már nem figyeltelek, akkor meg 10 cm magasról nyomtad a festéket "mindegyhova". Az eredmény alul látható.
Szombat:
  • úgy volt, hogy megyünk a Tündiékhez, de a Zorka lázas lett, meg nem is tudtunk volna mivel elmenni (mert Anya beszari és nem mer vezetni).
  • inkább elmentünk a piacra, kaptál egy pár kondicipőt, amolyan előnévnapi ajándékként. Meg mert kellett. Egész nap a lábadon volt.
  • Apa megint versenyezett. Jól belehúzott így az idény végére :) Most a 2. helyet sikerült megszereznie! Nagyon örültünk!
Vasárnap:
  • reggel pakolásztunk, mostam, vasaltam, hajat mostam stb.
  • ebédre a Mamához mentünk, ahol csuda jól éreztük magunkat. Még ittam is, ami egyáltalán nem jellemző rám. De csak egy icipici JÄgert :) Annyi kell is ebben a vírusos időben.
  • Apa megint versenyen volt, most távlövésben lett első helyett, hozott is egy polifoam kacsát, amit egyből meglovagoltál. Meg kaptál tőle egy mini csokit, amire azt mondtad, hogy köszi Apa, köszi szépen!
  • Este 8kor jöttünk haza. Így minden további művelet csúszott másfél órát.
A fogyókúrát sem hagytuk ám abba, csak mindig elfelejtem leírni az aktuális állást :)

Apa 121,4 kg (-4,1 kg)
Anya 77,0 kg (-5,2 kg)






2 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!
Nem jól írtam be a mail címedet, de már korrigáltam!:)
Szerintem épp akkor jöttél mikor ismét bezártam és elkezdtem kiküldögetni a meghívókat, de így legalább észrevettem a hibát!:)

Bianka és Karina írta...

Hű micsoda remek művek..)))
Gratula Apának,nagyon ügyi!:)))
Anya te sem vagy egy gázt bele tipus?!:)))

Pusza!