2009. december 17., csütörtök

355.

A betegség még mindig jelen van, főleg Apa részéről. 3 napja nem tudja egyik lázcsillapítóval sem 37,5 alá vinni, ezáltal az egész napját vízszintben kénytelen tölteni. Tegnap éjjel viszont evett egy doboz kivit, és láss csodát, alig van hőemelkedése! Azóta elfogyott 2 doboz kivi (1 kg darabja), és valamelyest sikerül kordában tartani a hőjét. Ezenkívül még fáj a torka, köhög, tüsszög... úgyhogy nagyon odavan szegény.
Te nem vagy beteg, legalábbis a közérzeted erre utal. Egy kicsit köhögsz, meg fújjuk az orrod, de ez amúgy is napi rutin tavaszig.
A félelem úgy tűnik múlandóban :) Apa meg a Mama utánanézett a neten a szorongásnak ebben a korban és arra jutottak, hogy ez ebben a korban teljesen természetes (hát, attól még engem nem nyugtat meg..), és előjele lehet valamilyen betegségnek is (ez is bejött...). Amióta lázas voltál (hétfő este) egyszer sem említetted a félelmet, Mikulást, nem kellett nyitogatnom a szekrényt. Nem örülök, hogy betegség hozta ki belőled, de ez is csak azt bizonyítja, hogy ha figyelünk rád, akkor jelzed a magad módján, hogy valami nem okés.
Nekem még mindig fáj a derekam, ami csak vízszintes helyzetben múlik el, de ez szinte kivitelezhetetlen... Ma pl. lefeküdtem veled ebéd után, de fél óra múlva csengetett a postás (meghozta a maradék karácsonyi ajándékodat :) ), akit be kellett engedni.

Unaloműzés céljából vettem neked tegnap egy eurós boltban (kemény 290 ft-ért) egy nyomdázó készletet: habtapi nyomda+ tinta párna. Ezzel el is ment a fél délelőtt.


Alvásidő alatt meg gyorsan összeütöttem egy postaládát. Eszembe jutott, hogy a nyomdával én gyerekkoromban a borítékot díszítettem és kipróbálhatnám veled. Erre még ugyan nem került sor, mert későn jutott eszembe, és nem is sok időm rá. Ehhez a postaládához mindennel együtt fél órát szántam (meg is látszik rajta), de nagy sikert arattam vele :) Szerencsére ma küldtek egy csomó csekket, így volt mit beleszórni :)


Egy dvd dobozát használtam, beborítottam postai csomagolópapírral, rajzoltam rá egy postai logót, kivágtam a tetején a bedobó-, meg az elején a kivevő nyílást. Mivel magán a dobozon volt egy hordozó fül, azt is kihasználtam, így lett a mobilposta :)
Eredeti, szebbik változat ITT.

Ma délelőtt be kellett mennem a munkahelyemre, felvenni az egészségutalványt, meg a fizetéses papírt. Aztán csalódtam egy hatalmasat, mert a mai napi bíztam benne, hogy kapunk karácsonyra költőpénzt. Aztán nem. De Apa azt mondta, hogy ő nem is bízott benne, így nem érte kellemetlen meglepetés. Jó neki.


1 megjegyzés:

Kata írta...

Gyógyuljatok minél hamarabb!!!!

Az előző bejegyzésedhez: a doki bácsival nem értek egyet! 38 fok alatt NEM csillapítunk lázat (csak lázgörcsre hajlamos gyereknél/felnőttnél), hagyni kell a szervezetet dolgozni! Úgyhogy nyugi, Te csinálod jól!

Ez a dobozból kialakított postaláda nagyon szuper, ötletes!!:) Nekem tetszik, sztem szépet csináltál! Az meg, hogy nagy sikere volt, még jobb!:))

Egyébként A. is beteg, egész nap 39-39,5 fokos lázzal kínlódtunk.:(

Bocsi, hogy ritkán jövök, de olyankor pótolom az elmaradást!:))

Sok-sok puszi Nektek!!:)