2009. december 28., hétfő

362.

Az előző esti köhögős-nyűglődésnek köszönhetően 11-kor sikerült elaludnod, ezért reggel (mit reggel? az már nappal!!!) fél 10-kor keltél fel. A csokis kakaós csigát 1 óra leforgása alatt sikerült elfogyasztanod. 11-kor kitaláltad, hogy menjünk le bicajozni, és mivel semmi dolgom nem volt (:D), le is mentünk. Szörpért meg kenyérért indultunk, végül tettünk egy hatalmas karikát a lakótelepen. Több, mint egy órát kerekeztél. Már kezdtem fázni, úgyhogy hazaindultunk. Itthon aztán mégis találtam magamnak egy kis munkát (teregetés, ebéd melegítés), te meg addig a számítógépasztalon ülve Dorát néztél, meg aktívan közreműködtél a mesével. Ebéd után lefektettelek, végül egész könnyen (az eddigiekhez képest) el is aludtál.  Aztán elég nyűgös kezdtél lenni. Hát persze, megint egy órácskára sikeredett csak a délutáni alvás :( 
Estig társasoztunk, csak mi, te meg néha segítettél dobni a dobókockát, és örültél, ha valaki leütötte a másik bábuját :) A látogatás végére egész jól feloldódtál. Este viszonylag időben fél 9-kor elindultunk lefeküdni. Még néztük a tévét, már majdnem 10 óra volt, mikor felébresztettél, hogy nagyon éhes vagy. Ettél volna mindent, ami nem volt itthon, kivit én nem akartam pucolgatni, így maradt a sajt. Vágtam egy jó vastag szeletet, azt nyammogtad el a sötétben. Közben meg alig bírtam visszatartani a röhögést, mert mást nem hallottam, csak azt, ahogy cuppogsz-nyammogsz-csámcsogsz :)
Imádom ezeket a reggeli pizsamában játszós pillanatokat! :

2 megjegyzés:

csai írta...

Olyan jó kicsit lelassulni Nem?! :) Én is imádom az ilyen ártatlan reggeleket!

Bianka és Karina írta...

Mennyi mennyi ajándék.:))Biztosan te is nagyon jó kislány voltál.:)))
Nagyon édes vagy ahogy alszol Apa érmével.))Gratulálunk neki.:))

Pusza!