2010. január 20., szerda

369.


Az oviba érve még elég "vidám" voltál, könnyen átöltöztettünk a Mamával. Aztán a csoport felé közeledve, egyre jobban szorítottad a kezem. Végül úgy lett, ahogy gondoltam: nem akartál bemenni, csak azt hajtogattad, hogy Anya, Anya... Átöleltelek, puszit adtam (elkezdtem bőgni) és beengedtelek a csoportba. Anikó néni gyorsan becsukta az ajtót, és mi meg elrendeztük a szekrényedet. Fél perc múlva kijött Anikó néni és mondta a Mamának (mert én még mindig bőgtem... meg fogok is még egy ideig...), hogy már semmi gond. Kijöttünk és mindenki ment a dolgára. Én még bőgök néhányszor a nap folyamán... :(((
 

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Ott kellett hagynod a bolcsit es mar oviba jarsz szuper.Nagyon edes vagy a kepeken.OLyan kis tunderi kislany vagy,szegeny anya hogy sajnalhat teged ott hagyni de muszaly megszoknod.puszika

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Most jottem ra hogy hol kell megnezni a bolcsis kepeket,nagyon aranyos vagy rajtuk,edesen aludtal,jatszottal,hintalovaztal es babaztal.Edes vagy a mikulas sapiban.puszika

csai írta...

Ó Kriszta! Én is bőgök! Gondolatban Veled Veletek vagyok mindíg!

De ugye nem hagyod abba???? :O

Izabella:-Szabina es Julia írta...

hianyolunk mar.puszika