2010. január 19., kedd

368.

Még nem írtam, hogy milyen volt a hétvégi buli: Én délelőtt suliban voltam, aztán már itthon is voltam. Amikor beléptem az ajtón, láttam, hogy fekszel már a kanapén, de nem alszol. Gyorsan gatyába ráztuk magunkat és mentünk a Mamához ebédre. Nagyon finomat főzött megint, és az ő keze munkáját dicséri a katica torta is. Szerintem nagyon szép lett, és finom is volt, csak sajnos te nem ettél belőle, mert nem vagy egy nagy édességfaló(ezért nem is vittünk a bölcsibe tortát)
Már ebéd közben megbontottuk a pezsgőt, amit szigorúan csak hosszú pohárból ittál. Közben szólt a "Boldog szülinapot" zene, amire egyből felkérted a Mamát pörögni. Ettük tovább az ebédet, majd a torta előtt még táncoltál egy kört a Mamával. Nagyon vártad már a tortát, állandóan a Mama sarkában jártál, hátha épp azért megy ki :) Aztán bejött a torta végre, hallgattuk a zenét, végigvártad türelmesen, megint táncoltatok a Mamával, aztán elfújtad a gyertyát. Azért mondtam, hogy kívánj magadnak egy nagy házat, mert napok óta ez a téma: mikor lesz nagy házunk? de mikor lesz nagy a házunk? Aztán tettünk bele egy tűzijátékot, azt is csodáltad egy ideig, utána megint táncoltatok. Az ebéd befejeztével, következett az ajándékhalom. Kérdeztem, hogy hol vannak az ajándékok? Egyből odamentél a dugi helyre :) Aztán neki is estél a bontogatásnak.
Az ajándékok:
  • egy mesekönyv: A játszótér, ahogy Rufi látja (a karácsonyi mesekönyv folytatása, annak Az óvoda a címe; ez inkább képeskönyv, néhány keresgélni valóval, szöveg nélkül)
  • Buci Maci és Thomas magazin (mindkettőben volt ajándék)
  • sok-sok matrica
  • csokitallérok
  • egy eszőszék (etetőszék) a babáknak (a teszveszen rendeltem, nagyon izgi volt, mert írtam az eladónak, hogy csak akkor kell, ha 15.-re itt lesz, ő fel is adta 8.-án, de mégis 14.-én jött meg...)
Remélem jól érzed magad, és emlékezetes lesz az utolsó bölcsiben töltött napod!

3 megjegyzés:

csai írta...

Drága Szabina!


Isten éltessen Sokáig 3. Születésnapod alkalmával!

Millió puszi, Csenge, Anita

ui: Nagyon szépséges tortád volt. Nekünk is katica tortánk volt ;)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

De jo kis szulinapod volt draga Szabina,sok szep ajandekot kaptal es szep volt a tortad az en Szabiname is ijen volt csak mi rendeltuk az uzletbol,volt meg hagyomanyos kerek es egy barbies tortaja is 3 volt pedig csak 2 evet toltott.Boldog 3-dik szuletesnapot,varjuk a bolcsis kepeket is.Gondolom mivel betoltoteda 3-at mar nem mehetsz bolcsibe vagy hogy van,miert az utolso napod ott?

-krisztina- írta...

Köszi nektek :)

Anita: tudom, tőletek lestem :)

Szabinácska: maradhatna a bölcsiben még nyárig, csak úgy látom, hogy nem előre, hanem visszafejlődik most már. Ő a legidősebb, a többiek 1,5-2 évesek és hozzájuk hasonlít: nem eszik egyedül, nem öltözik, vetkőzik, nem alszik el egyedül stb. ezért írattam be az oviba, mert ott most ő lesz a legkisebb, és a "nagyoktól" már tanulni fog ezt-azt. remélem csak a JÓT!!!