2010. július 4., vasárnap

2010. június 28.- július 4.

Így 4 hónap elteltével újra tollat ragadok (virtuálisan) :) Túl sok minden emlékezetes nem történt azóta sem, persze van egy néhány, ami kedves a szívemnek.
  • továbbra is ott dolgozom, ahol már lassan 9 éve; még mindig nem szeretek ott 
  • volt egy rettentő időjárásos húsvétunk; a virágboltnál lévő nyuszihoz már oda mertél menni és készült közös fénykép is :)
  • levágattuk a hajadat, így most egyforma hosszú elől-hátul; többé nem szándékozok ilyen merényletet elkövetni ellened :)
  • első ovis Anyák napi műsor: végigbőgtem...
  • júniusban kitört a vakáció a sulimban: hurrá-hurrá-hurrá; folytatás szeptember közepén
  • még mindig küzdünk az autó törlesztőjével :(
  • most már anyagi gondjaink is vannak :(
  • már 76 kg alatt vagyok jócskán :))) !!!
Próbálom nem a nehézségek feldolgozásával tölteni a napomat, hanem igyekszem ennek ellenére is élvezni az életet. Nagyon nehéz, de nem lehetetlen! Vannak nálunk sokkal nehezebb sorsban élők is, és mi is voltunk már ettől sokkal lejjebb, úgyhogy tudom, hogy lesz jobb is!!! Biztos, hogy nem lesznek ezután túl részletesek és gyakoriak a bejegyzések, de a napokban gondolkodtam el azon, hogy milyen nagy kár lenne, ha abbahagynám a naplóírást. Azzal kezdeném, hogy június 25-én megkezdődött számodra a nyári szünet! Mellesleg egyik ovistársadnak hála, aki elvakarta a szúnyogcsípéseidet, amik elfertőződtek, és az orvos szerint nem mehetsz oviba, gyerekközösségbe, játszótérre, napra. Szuper...! Pénteken szabadságon voltam veled, azóta táppénzen, jövő héttől meg a Mamával leszel 2 hétig vakációzni :) Mindenki nagyon várja már. Az a legnagyobb gondom, hogy mivel karanténba vagy zárva, itthon kell lefoglaljalak valamivel, ami elég nehéz, hisz szerencsére nem vagy beteg, elfekvős. Hétfőn mondjuk a fél délelőtt eltelt azzal, hogy dokinál voltunk, utána meg boltba, aztán ebéd, alvás, délután fagyizás, kis séta, erkélyen lustulás, mesélés volt és már este is lett. Kedden meglepően szépen eljátszottál egyedül, míg én főztem, vágtál-rajzoltál-ragasztottál. Aztán bementünk az oviba lemondani az ebédet (nem kerültünk senki közelébe), és nem tudtad megmutatni a művedet Zsuzsa néninek. Ebéd, alvás után az erkélyen homokoztál-saraztál, míg én olvastam. Mostanában nem volt ilyen jókedved :) Sokszor megkérdezted, hogy nem baj, hogy homokos lett a kezem, lábam, nadrágom, pólóm stb?
Estefelé elmentünk bevásárolni, ahol megzakkant az agyad, és lefekvésig tomboltál. Semmi nem tetszett úgy, ahogy volt, mindenbe belekötöttél. Szerdán délelőtt elmentünk bicajjal boltba, aztán meg felfújni a kereket a benzinkútra, ahol úgy felfújtam, hogy 2 perccel később a külső és a belső gumi is szétdurrant :S Elmentünk megint az oviba, hogy beszélhessek a Zsuzsa nénivel, hogy rákérdezzek a jövő heti csoportszoba festésére, utána pedig papírboltba néhány kelléket beszerezni az itthoni kreatívsághoz. Frissítő tusolás, ebéd, alvás után délután az erkélyen alkottunk: tojástartóból hernyókát, papírtörlő rolniból kígyót csináltunk.
Csütörtökön hisztivel kezdted a napot, ami eléggé rányomta a bélyegét a hangulatomra... reggel a hőség előtt elmentünk motorral a postaládához, majd a boltba. Ott ragaszkodtál ahhoz, hogy a te pénzedből fizessük ki az üdítőt. A pénztáros kivette a pénztárcádból az összes 5 ft-ost, így elég kevés darab pénzed maradt. Persze nem tetszett, és sírva fakadtál :( azt hiszem nem értél még meg a bolti vásárlásra... hazafelé pofára estél a kismotorral, de szerencsére nem nyúztad le sehol a bőrt. Itthon míg főztem, te is kint sertepertéltél körülöttem, kuckót építettél székekből, etetőszékből, babakonyhából. még szőnyeget is terítettünk le, hogy hasalhass valamin. főztél nekem ebédet répából, tésztából, csokitallérból, volt hozzá üdítő szívószállal. kivételesen délben tudtunk igazából is ebédelni. a nagy hőségre való tekintettel csak a levest ettük meg, igaz sok uszadékkal :) ebéd után rám tört az álomkór, úgyhogy mentünk aludni. te nem voltál álmos, úgyhogy örülhetek, hogy fél 2-re sikerült elaltassalak... Délután elmentünk a plázába csavarogni kicsit, utána itthon homok-saraztál. Ma este megjegyeztem, hogy bár nagyon imádlak téged, és tök jó, hogy ezen a héten csak kettesben vagyunk itthon, de sokkal fáradtabb vagyok, mintha dolgoznék... Pénteken kora reggel elszaladtunk boltba, hogy hamar kész legyen az ebéd, mert vissza kellett menni a dokihoz. Szerencsére jókor mentünk, mert 1 család volt előttünk. A doki megvizsgált, és azt mondta, hogy szépen meggyógyultak a sebek, "mehet a nyáron a mezsgyére a többi gyerekkel, had öljék egymást, de néha azért rájuk kell pillantani, hogy nehogy szó szerint vegyék..." Orvos után elmentünk a plázába a Süsü kiállításra (meg egy kicsit hűsölni :) )
Meg ismét megpróbálkoztam szúnyogcsípés elleni jól bevált sprayt venni, de nincs. Persze, velem van a baj, hogy nyáron akarok ilyen készítményt venni, ezután bespájzolunk belőle még a télen, hogy ne legyen ilyen gikszer még egyszer... Délutánra megígértem egy játszótéri kiruccanást, de sajnos meg kellett szegnem az ígéretem, mert olyan hőség volt, hogy képtelen voltam kimenni :( A Nikivel beszéltem telefonon, és azt mesélte, hogy a Dorciékat kivitték az oviban az udvarra, ahol hőgutát kapott :S Séta helyett állatkerteset játszottunk(tam), utána csak randalíroztál. Átjött a Zsanett dumálni kicsit, de 2 szót nem értettünk egymás mondandójából, mert annyit produkáltad magad. Este megint kint voltál sarazni, de már ezt is unod... meg engem is... úgy általában hiányzik a társaság... még 4 hét szünet...
Szombaton  szandálra kellett cserélni a papucsod, mert az feltörte a lábad, én meg átöltöztem nyári ruhába. Elfoglaltam magát minden félével, te meg pancsoltál a medencében. eleinte féltél belemenni, aztán eljött az a meleg, amikor ruhástul csobbantál, aztán meg pancsoltál sikongatva. hazafelé elaludtál az autóban, este fél 7kor ébredtél fel... Gyors tusolás, vacsi és alvás. Vasárnap reggel átmentünk a Mamához, mert vett neked papucsot. 29est, ahogy kértem. nagy volt. nagyon. de neked tetszett. aztán egy idő után már nem. úgyhogy vissza a Mamához, vele együtt a piacra, kicserélni kisebbre. utána irány a strand! egész nap ott voltunk. nem tudod használni a karúszót, mert mindig elmerült a szád :( csak a babaúszógumi volt jó. egyszer abból is kicsúsztál valahogy (egy másik gyerek miatt). megijedtünk mindannyian :( a nagy csúszdán egyedül csúsztál le! én fent elindítottalak, a Mama lent várt. nagyon ügyes voltál :)
nem aludtál egy percet se, így miután hazajöttünk, fürdés, vacsi után fél 8kor kidőltél :)))
Véget ért a nyári szüneted első felvonása, jövő héttől a Mamánál folytatod 2 hétig... remélem sikerült vidám perceket csalni az életedbe, és lesznek olyan pillanatok, amikre örökre emlékezni fogsz :)
német-ausztrál meccs ment a tvben. én: -kinek szurkolsz, a feketéknek, vagy a fehéreknek? -a sárgának! (a bírónak...) ... horgász műsort néztünk a tvben. apa: -miért engedik meg nekik, hogy kajakkal kimenjenek a nyílt tengerre? -kaja kaki??? ... igen aktív voltál délután, állandóan ugráltál. Szóltam, hogy fel fogod rúgni az üdítőt. nem fogom! aztán mégis felrúgtad... -tessék, most felrúgtam helyetted! ... brazília (sárga)-észak-korea (piros) meccs. én:-kinek szurkolsz? -én a sárgáknak, meg a pirosaknak szurkálok! ... -anya, nem tudod hol találom azt a babasapkát, azt a színűset...!

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

De orulunk hogy ujra olvashattunk rolatok,azt hiszem anya te sem tudod abba hagyni az irast szerintem ugy megszoktad hogy mar nem megy ,de orulunk mi neki jo hogy ujra irsz ha neha de akkor is.
Lattod anya kar lett volna ezeket a dolgokat kihagyni mert lehet hogy kesobb elfelejtitek es ha Szabina megkerdi hogy mik is tortentek vele igy legalabb azt mondhatod neki hogy le van irva csak el kell olvasnod.
Egyebkent durva hogy lekapartak a szunyogcsipeset es befertozott.
Jo kis napjaitok voltak,kalsz lehetett a strandolas.Varjuk a mamanal toltott napok beszamoloit.puszika

ilgya írta...

jaj de jó volt olvasni kicsit rólatok!!!kösziiiiiiiiiiiii
Az a kinti sarazós képeket már az iwiw-en is megcsodáltam,annyira szupi vagy!!!!!!
A kreatívkodásaitok is nagyon tetszenek,de amúgy úgy összeségében jó volt olvasni rólatok! Jó nyaralást kívánok!!!!

M írta...

Én megint elolvastam :-).
Amúgy Nyuszó is nagyon durván reagál a szúnyogcsípésekre, a múltkor még ügyeletre is elvittük, mert az egyik bokája a másfélszerese volt a normális méretnek. Pokolba ezekkel a mutáns szúnyogokkal!

Lepkevár írta...

No végre!! Üdv a fedélzeten! :)

Kata írta...

Hurrá-hurrá!!!!!!!!!!!
Annyira örülök, hogy újra olvashatok (olvashatunk) Rólatok!
Szerintem jó döntés volt, hogy folytatod!:)
Sok-sok puszi!