2010. július 19., hétfő

Ma vagy 3,5 éves!!! 
 Súly: 20,1 kg 
Magasság: 108cm 
Kobak: 52,5 cm 
Cici: 56 cm 
Poci: 56 cm 
Tenyér: 13 cm 
Láb -jobb:17,5 cm 
Láb -bal: 18 cm 
Láb méret: 28.
Evés: nem panaszkodom :) bár elég válogatós vagy. Vagyis: ami a fogadra való, abból jöhet sok! nincs kedvenc. szereted a rántott húst rizzsel, hasábkrumplival, pörköltet tarhonyával, általában a húsokat néha a szalámit, kolbászt, levest, kevés főzeléket, péksüteményt, csipszet, szotyit, mogyorót, diót, uborkát, paradicsomot, kecsapot. Ami tegnap még nyami volt, az nem biztos, hogy ma is az. Sőt!, az biztos, hogy ma nem fog ízleni... Már addig eljutottunk az evésben, hogy amíg én eszek, addig te is tudsz egyedül, amint leteszem a kanalat, akkor etessél! általában sokat és sokáig eszek, de még sose úsztam meg... Alvás: már egy hónapja nincs ovi, úgyhogy csak szünidei életmódról tudok beszámolni: reggel fél 7-kor riadó, ebéd után 2-kor csendes pihenő, 1,5-2 órán át, még mindig van, amikor 4 óráig is eltart... este 9-fél 10 felé alvás. Soha nem egyedül, és nem a saját szobádban, mert ilyen nincs is :) Játék: ezt nagyon nehéz megfogalmazni... ha odaülök melléd, akkor szinte bármivel, ha nem ülök oda melléd, akkor semmivel sem... vannak fellángolások, most épp a pénztárgép, de volt már gyurma-, baba-, színező-, homokozó-mánia is. Leginkább a kreatív dolgokat szereted: vágás-ragasztás-rajzolás-színezés. Viselkedés: még mindig hisztis vagy, de már teljesen megszoktam. az a jó benne, hogy már meg lehet beszélni veled, hogy ez vagy az nem szép dolog stb. Még mindig félős vagy (egyáltalán nem bánom!!!), látványosan bújsz belém, aztán meg 1 perc múlva már produkálod magad... Csajosodsz: minden tetszik, ami hercegnős, rózsaszín, pörgős, kopogós, lakkos, karkötős, gyűrűs, hajgumis, csatos, copfos, fonott stb. Szereted a könyveket (VÉGRE!!!), minden elalvás előtt, meg napközben csak úgy, hallgatod. Persze az éppen megfelelő hosszúságút... ez azonban nem zárja ki, hogy tv függő legyél. reggel tom & jerry, miki egér, délelőtt, délután bármi, este tom & jerry, scoobydoo. csakhogy én nem engedem, inkább játszunk. vagy mesélek. Továbbá: kiabálsz, trappolsz, ugrálsz, futsz, dobálózol, persze mindezt a lakásban... Beszéd: napkeltétől napnyugtáig... tegnap még éjjel is :) Tudod, miért nagy a pocakom? ??? mert kisbaba van benne! Mikor lesz nekem kisbabám? Mikor leszek iskolás? Mikor lesz az én esküvőm? Ki visz engem majd haza? Én már nagylány vagyok? Én még kicsi vagyok? Mit eszik a tehén/ disznó/ katicabogár/ bárány ? Hol alszik a madár? Ha én madár lennék hogy aludnék? (ahogy este összekészíted magadnak a párnákat, takarókat, sokszor az az érzésem, hogy már madár vagy...)

3 megjegyzés:

M írta...

Sziasztok!
Nagyon érdekeseket kérdez :-). Az adatok közül a 20 kg meglepett, én egyébként is kicsit aggódom az enyém miatt, most annak örültünk, hogy 14,6, tehát már a 15-höz van közelebb... Szóval így képek alapján nem láttam ekkora különbséget a lányok között. (Persze ahogy látom, a Szabi jóval magasabb is, és az apukáik alkata között is szembeötlő a különbség.)
További szép napot Nektek! M.

-krisztina- írta...

Én emlékszem, hogy 25 kg voltam, amikor első osztályba indultam... aztán lehet, hogy a Szabi is már csak 5 kg-ot szed fel az elkövetkező 3 évben...??? :)
Épp egy éve 16,1 kg volt a drágám :) még jó, hogy nem töröltem ki a blogot :)))

Timocska írta...

Micsoda méretek! Alig 2 hónap a különbség a lányok között, mégis 14 cm-rel és 7 kg-mal kisebb Lillus! :)
De az összes többi nagyon is jellemző rá, amiket leírtál! :)