2010. szeptember 25., szombat

2010. szeptember 13.-25.

Túl sok mindenről nem tudok beszámolni, mert délutános voltam ezen a héten is (meg a múlt héten is), így alig-alig találkoztunk. Szombaton (szept. 18.) én suliba voltam. Délután meg elmentünk a McDonald's-ba, ahol azt hittem, hogy majd milyen nagy sikerem lesz a happy meal menüvel, meg a hozzá kapott játékkal. Megint tévedtem. Mert az udvaron lévő csúszda sokkal érdekesebb volt :) Meg Ronald :)
Még jó volt az idő, hát elmentünk csavarogni, meg az útba eső összes játszóteret kipróbáltad. Mikor hazajöttünk mindenre panaszkodtál: itt fáj, ott fáj. Megmértem a lázad: 37,6. Ettől függetlenül nyugisan telt az éjszakánk. Vasárnap többször is mértem a lázad, de 38 fölé nem ment. Viszont egy percre nem álltál meg. Így telt el a hétvége. Hétfőn hajnalban 16x megkérdeztem tőled, hogy érzed magad? Jól érezted, a hőd 37 alatti volt, úgyhogy vittelek az oviba. 10:30kor telefonáltak, hogy menjek érted, mert 5x hánytál :( Gyorsan hazarepültem a melóhelyről, aztán be az oviba, aztán el az orvoshoz. Kismillióan voltak a váróban. Megkérdeztem ki az utolsó, de senki nem felelt. Enyém lett a választás, hogy mikor következünk mi. A váróban úgy 40x hánytál, mikor eluntam a várakozást, és bementünk, ahogy nyílt az ajtó. Az orvos megvizsgált, írt fel hányáscsillapítót, meg lázcsillapítót. Kedden menjünk vissza. Nem kértem táppénzt. Elmentünk a patikába, majd pogácsáért, aztán haza. Nagyon rosszul néztél ki. Ettél 2 falat ebédet, megkaptad a kúpot, aztán elaludtál. Mikor Apa megjött, akkor keltél fel. Már jobban festettél. Befizetés volt az oviban, és elkísértél. Indiánszökdelésben... Hatott a kúp... Még délután sétáltunk egy nagyot, meg átbicajoztunk a Mamához is. Későn este jöttünk haza. Kedden visszamentünk az orvoshoz. Megállapította, hogy kutya bajod, mehetsz oviba. Csak én addigra már lebeszéltem a melóhelyemen, hogy délelőtt helyett délutánra megyek, így itthon tudok maradni, míg nem jön érted a váltás :) Megnézettem a dokival a gágogó lábad :) írt beutalót az ortopédiára.
Szerdán elmentünk időpontot kérni az ortopédiára. Kaptunk is december 20-ra!!! Oda is, meg visszafele is gesztenyét gyűjtöttél. Meg leveleket. Ölelgettünk hatalmas fákat a ligetben, és megcsodáltad a tuja és a fenyő levelét, tobozát. Rendhagyó környezetismeret óra volt :) Csütörtökön semmi extra nem történt, vagy már nem emlékszem :)
Pénteken elmentünk a könyvtárba. Választottál magadnak könyveket és megkérdeztük, hogy hol lesz a bábszínház. Merthogy megígértem neked, hogy elviszlek, csak közbe jött a betegség, meg a délutános műszak. Úgyhogy kiadtam parancsba az itthoniaknak, hogy valaki vigyen el az előadásra. A kis kakas gyémánt félkrajcárja volt a címe, és mindig csepegtetsz belőle egy kis infót. Például úgy meséled, mintha tudnom kéne, hogy miféle "mázasbort" kapott a Csenge anyukája... Amúgy mézes bort :) Azt mondta, nagyon élvezted, ez a lényeg :) Utána még egy játszótér is belefért a Csengével :) Jövő héten megint délutános leszek :(((

4 megjegyzés:

M írta...

A narancssárga (koponyás? :-OOO) matricák micsodák? - ez az első kérdésem :-). A második, hogy a könyvtári könyvekkel sohasem történt semmi malőr? Én még sohasem mertem kölcsönözni a gyerekeknek, mert félek, hogy réborulna valami, vagy Öcsi összerágná vagy ilyesmi...
Szép napot, hetet: Manka

csai írta...

Hehe... csepegtet...
Majd a részletekbe is szívesen beavatlak ;)

-krisztina- írta...

Manka:

1. A narancssárga koponyás matricát a munkahelyemről kértem :) festékekkel dolgozunk és annak a dobozaira ragasztanak ilyet. megláttam és kértem egy egész tekerccsel :) így nevelünk emos nemzedéket :D
2. nem történt még semmi malőr. bár az itthoniakkal sem nagyon. persze kivétel azért akad ;) de 5 alatt van a számuk... amúgy mindig elmondjuk neki, hogy vigyázzon rá, mert ez könyvtári. én azért szeretném, ha a "nem könyvtárira" is vigyázna :) és ha olvas a sajátjai közül, mindig megkérdi, hogy "ez könyvtári?".

Anita:

Nagyon kíváncsi vagyok! még nem is mondtam, de Apának ez volt az élete első kimozdulása a csajjal kettesben...
hát a héten nem, de jövő héten tudunk talizni is. meg 8-án megint lesz valami mese.

M írta...

Várjuk ám a következőt!!! :-)