2010. október 11., hétfő

2010. szeptember 26.-október 10.

Megint csak ismételnem kell magamat, hogy nincs miről írjak a múlt hétről sem, mert megint nem voltam itthon itthon délutánonként :((( Szombaton (okt. 2.) , míg én nagyban utolsó előtti témazárómat írtam (a végső vizsgák előtt), a Mama megfőzött helyettem, majd miután kockára fagytunk a hűvös őszi szélben, hazatámolyogtunk. Úgy 3-4 óra volt már, és természetesen borzasztóan fáradt voltál, aminek hangot is adtál úton-útfélen. A délután hátralévő részét is végig nyűglődtük. Ekkor tűnt fel nekem valami.* Vasárnap délután elmentünk az Erzsébet ligetbe gesztenyét szedni. 2 órácskát biztos ott voltunk :) Jó volt, na :)
Hétfőn csak annyit voltunk csavarogni, míg muszájból elmentünk a boltba. De ez is több a semminél. Kedden én mentem érted az oviba. Fényképezés volt délelőtt. Karácsonyi... Azt mondtad: szép voltam, csak kár, hogy elszakadt a ruhám... De Anikó néni megvarrta! Megijedtem, hogy milyen heves lehetett az átöltözés, de kiderült, hogy nem elszakadt, hanem a blúzon lévő masni megadta magát :) Délután az öltözőben az Imolával meg a Mersével azon versenyeztetek, hogy ki milyen szófogadatlan. Kértél az Imolától tetkót :) Cserébe, hogy tudjad viszonozni, elmentünk venni matricát. Meg csavarogtunk egy keveset. Szerdán reggel esett a eső :( de délután szép idő lett. Mivel előre gondolkodtam (és cselekedtem) főzés terén, az egész délutánt sétálással töltöttük :) A 2 órás sétából 3/4 óra azzal telt, hogy a babát takargattad be 1000féle módon. Már nagyon untam a végére... Még este nekiálltam megfőzni a csütörtök-pénteki ebédet és lemúlt 8 óra, mire lezártam a gázt. Én tökölök sokat, vagy más vajon mikor-hogyan főz??? Még ezután mosogattam, teregettem, vacsoráztattam, fürödtem. 10 óra mire ágyba kerültem.
Csütörtökön nem volt semmi komoly dolgom, úgyhogy besétáltunk a városba a McDonald'sba. Futóbicajjal! Ezért külön meg is dicsértelek. Nem mondtam el, hogy hová készülünk, csak mikor ott álltunk az ajtóban, akkor kérdeztél meg: te most ide be akarsz menni??? Azt hittem jobban fogsz örülni... Én nem eszek hamburgert! Nem eszek krumplit! Vettem két hepimíl menüt, kaptál hozzá két Pinokkió figurát a Shrekből, megittad az üdítőt, és ennyi. Végül is nem kell félnem, hogy elhízol a gyorséttermi kajától... :D Kimentünk az udvarra, mert játszóteret láttál. Volt egy hinta. Bemutattad, hogy tudod egyedül hajtani. Aztán mondtad, hogy lökjelek. Meglöktelek. Nem jó, ne a térdemet lökd, hanem a hintát! Meglöktem. Hinta el messzire, te meg popóval le a szerencsére gumi borításra. Nem lett maradandó sérülés, csak fájt a popsid... Pénteken a melóhelyen egész nap a karácsony, a szokások, az ünnep, meg az ajándékok váltakoztak a fejemben. Nem sikerült a végére jutnom... Van egy csomó minden, amit szeretnék megvalósítani: mikor, kinél, mi legyen az ebéd, kitől, mi legyen az ajándék stb. Remélem, hogy nem csak elméleti síkon fog maradni. Délután elmentünk a könyvtárba bábelőadásra. Százszorszép Bóbiska volt a címe. Nagyon helyes történet volt, neked is, nekem is tetszett. Volt benne két nagyon helyes rész:
  • az egyik, hogy nagyon várták már, hogy a királynő leányt szüljön, de fiú lett. A színész előhozta a paraván mögül a babát, és bejelentette, hogy fiú. Nem mutatta meg. A következő megint fiú lett. Azt se mutatta meg. Erre az első sorban felpattant egy kiscsaj, és oda kiáltott a színésznek, hogy mutasd meg a babát, még ne vidd el, mert nem is láttam!!!
  • a másik: jött az udvari fényképész, hogy lefotózza az eladó sorba került Bóbiskát. Ezután a gyerekről is készített csoportképet. Hatalmas fényképezőgépe volt, és kérte, hogy most mindenki mosolyogjon. A fényképezőből pedig lespriccelte az egész közönséget. Mindenki sikítva nevetett. Ezután már rég nem erről szólt a mese, de te minden 2 percben felálltál és bekiabáltál: kapunk még fényképet? mikor fotózol megint?
Szombaton dolgoztam, mire hazajöttem rend volt. Ebéd után aludtál, este meg bevásárolni voltunk. Késő estére elhatalmasodott rajtad a hiszti. Apával jól összevesztünk... :( Vasárnap reggel vagy 2 órát sétáltunk a hideg, ködös időben. Itthon főztem, te meg feladatlapoztál, rajzoltál, színeztél, rendetlenséget csináltál. Ebéd után alig akartál elaludni. Délután állatkert-farm építőset játszottunk a legnagyobb örömömre, mert ez nagyon tetszik nekem :)
 

3 megjegyzés:

Timocska írta...

A "tűnt fel valami" rész meg van csillagozva. Csak én nem látom a csillag jelentését vagy véletlenül került oda? :)
Olyan nagynak tűnik Szabi a képeken, hihetetlen, hogy csak 2 hónappal idősebb az én tökmagomnál! :)

-krisztina- írta...

:)
Magamnak csillagoztam meg, hogy el ne felejtsem :) erre, elfelejtettem :D
Majd írok róla egy külön bejegyzést, mert érdemes :)
köszi, hogy szóltál!

M írta...

ez nagyon rejtélyesen hangzik, várjuk :-)