2011. január 1., szombat

2011. tervek

Nem szoktam újévkor semmit megfogadni, mert ismerem magam, és úgysem tartom be, lelkiismeret furdalást meg nem akarok magamnak okozni, az úgyis jön egyébként is. Még 2008-ban volt egy játék a blogvilágban: Kell nagyot álmodni, amit megtettem én is. Hiba volt... Nem csak, hogy abból nem teljesült évről-évre semmi, de talán pont az ellenkezője jött be: "2010. október Az egész család egészséges!!! A családi életünket a "harmónia" szóval lehet a legjobban jellemezni. A Főnök már óvodás! Nagyon szeret oda járni, mert ott vannak a legjobb barátai is és szereti az óvónénit. A gyönyörű rajzaival díszítettük a hűtőt, és a szobáját is. Szeret segíteni nekem, ahogy évek óta, de ez már valódi segítség: Ő szaggatja a pogácsát, segít teregetni, port törölni, porszívózni, karácsonykor a mézeskalácsot már együtt csináljuk :) Még mindig járunk úszni, ahol nagyon jól teljesít. Szerencsére szeret úszni járni, de szereti, hogy edzés után mindig kap valami jutalmat. Nekem is van állandó és megbízható a munkahelyem. A fizetésem is megfelelő. Idén voltunk először nyaralni! Nagyon jó volt, és valódi pihenéssel telt. A nagyszoba felújításán is túl vagyunk. Lett új szőnyegünk, ágyunk, kifestettünk és át is rendeztük az egész szobát. Szerencsére nem kellett újabb hitelt felvennünk, csak az autót törlesztjük, de már nem sokáig. Még mindig blogolok :)" Úgy általában ezekből semmi nem jött össze (kivétel a szőnyeg :) )... Úgyhogy idén csak tejesíthető célokat tűzök ki magamnak (magunknak) és december 31-el bezárólag. Egy év múlva meg jövök pipálni, hogy mit sikerült elérni belőle.
  1. A legfontosabb, hogy a munkahelyi stresszt igyekszem otthagyni a gyárban. Vagy inkább fel sem veszem... Megpróbálom minél kevesebbszer hangoztatni, hogy utálom azt a helyet!!!
  2. Egy ízben és küllemben is elfogadható tortát fogok sütni az ebben a hónapban szülinapját ünneplőnek.
  3. Tavasszal sikeres vizsgát fogok tenni!!! Ezáltal lehetőségem adódik arra, hogy munkahelyet váltsak, ami minden szempontból megfelel az elvárásaimnak.
  4. Kirándulgatni fogunk a jó idő beálltával. A megye területe megfelelő lesz.
  5. Kevesebb haszontalan dologra adok ki pénzt (értsd: játék), az arra szánt pénzt félreteszem, és karácsonykor hasznos dologra elköltöm (értsd: jó játék)...
  6. Még több hasznos időt szándékozok anyai mivoltomban teljesíteni, mindannyiunk örömére :)
  7. Sok könyvet fogok olvasni! Bár a 2010-es eredménnyel nagyon elégedett vagyok :) ugyanis 11 könyvet olvastam el augusztus óta, amire az elmúlt tizenakárhány évben összesen nem volt példa. Erre annyira nem vagyok büszke...
  8. Valami rendszert kell kialakítani a blog terén, amire most még semmi ötletem nincs, nem hogy kedvem/lehetőségem...
10 pontot akartam összehozni, de végül maradok 8-nál. Ennyit könnyebb lesz betartani.
Ja, majd elfelejtettem, hogy 2011 a MI évünk!!!

7 megjegyzés:

Kata írta...

Nagyon boldog új évet kívánunk, a célok, amiket kitűztél, váljanak valóra! :)
Az ünnepeltnek boldog születésnapot!!:D
Azért a blogolást se hagyd abba, ha ritkán is, de jelentkezz!
Millió puszi!
K&A

Zsana írta...

Boldog Új Évet Nektek!!! Ahogy én ismerlek, megvalósítod azt a 9 tervet!!!! Sok sikert hozzá!

M írta...

Isten éltesse az ünnepeltet!
Kívánom, hoy 2011 valóban a Ti, Te éved legyen, soha ne legyen okod rosszkedvűnek lenni!!!

M.

Timocska írta...

Remélem sikerül megvalósítani és betartani ezt a 9 pontot. A blogolás területén jöhetnél kicsit sűrűbben is képekkel tarkítva, de hát megértem, ha más fontosabb.. :-)
BUÉK!

ilgya írta...

Kívánom,hogy az összes terved váljon valóra!!!B.Ú.É.K.!!!

Ági írta...

Boldog Új Évet kívánunk Nektek! Kívánom, hogy minden célod teljesüljön! (a 11 könyvért irigykedem kicsit :-))

M írta...

No, mi hír erről az óvodásról? :-) Remélem, papírom azért irkálod a mondásait, én nagyon várom!!!