2011. január 1., szombat

December 2/2 - Karácsony és Szilveszter

December 24-én reggelre már az angyalok feldíszítették a karácsonyfát. Volt ám izgalom, mikor felöltöztünk, és közben nem kukucskálhattunk át a másik szobába! Együtt mentünk megnézni a karácsonyfát, meg az alá rejtett ajándékokat. Mindenki nagyon örült :) Az angyalok pont olyan ajándékokat varázsoltak, amit mindannyian szerettünk volna: én parfümöt, és te: kacagó pónit, Grimm mesék, Micsoda idő (Panka és Csiribí sorozat), A kerekdombi erdő meséi könyveket, Kis hableány társasjátékot, Playmobil Mikulást, matricákat.
Ebédre a Mamához mentünk. Ott volt a PápaiMama is. Sikerült kivárni a finom ebéd végét, és utána következett az ajándékozás. A Mamától ezeket kaptuk: én nadrágokat, ágyneműt, te sétáló-ugató kutyust, Barbie házat, állatketet (a már meglévő szafarihoz). A legjobban a kutyus tetszik, amit véletlenül és szemtelenül olcsón vettem... az elem drágább bele, mint az egész szerkezet...
December 25.-én jöttek a Robiék, úgyhogy megint a Mamánál ebédeltünk :) meg lehet szokni :)) Játszottunk nagyot az állatkerttel, meg a Robiéktól kapott számológépes könyvvel. Rajzolni lehet filccel a lapjaira, aztán letörölhető. Az alján meg van egy számológép. Sokat beszélgettünk, nevettünk, jó volt! December 26.-án jött az ApaMama. Már előre idegeskedtünk, hogy megint elcseszi az ünnepünket... Kaptál tőle: zöldséges pultot, puzzle-t. Egész délelőtt boltosat játszottatok, és a konyhába csak a viháncolás, nevetés hallatszott ki. Ebéd után aludni tértünk. Aludtál is fél órát, vagy még annyit se, és keserves sírással ébredtél. Fájlaltad a füled. Ha hozzáértem a füledhez, üvöltöttél. Láttam, hogy tényleg nagyon fáj. Hőemelkedésed is volt. Úgyhogy felöltöztünk és irány az ügyelet! Alig 2 óra várakozás után (nagyon hősiesen viselted!!!) bejutottunk, ahol nagyon kedves doktornő volt. Ritka az ilyen! Nem látott semmit, de azt javasolta, hogy másnap menjünk el a fülészetre, mert lehet, hogy még nem látható, de már érezhető a gyulladás. Kaptál Cataflam cseppet, meg tanácsot, hogy melegítsünk sót. Hétfőn fel is kerestük a fülészetet, ahol egy borzasztó buta főorvossal volt dolgunk. Ő sem mondott semmi okosat, és még azt tanácsolta, hogy menjünk el a körzeti orvoshoz. Kedden elmentünk oda is, de nem volt a mi háziorvosunk, csak helyettes, akinek már le is járt a rendelése, de szerencsére ő is nagyon kedves volt, megvizsgált, és ő is csak a sót javasolta. Azt mondta, hogy 4-5 nap alatt el fog múlni. Vettem egy barbie-s fülmelegítőt, hogy ne kelljen egész nap sapkában ülnöd, így az alá betettük a zoknit (amiben a só volt), és addig legalább elfeküdtél, amíg meleg-langyos volt a fülednek. A Szilvesztert a betegségek miatt itthon töltöttük. Ebéd után csak késő délután tettelek le aludni. Úgy 5 óra körül lehetett, és este 8kor keltél fel. Ennek köszönhetően gond és hiszti nélkül fent tudtál maradni éjfélig. Nálunk szokás, hogy ilyenkor bemegyünk a belvárosba megnézni a tűzijátékot. Engem annyira nem izgat, de titeket igen. Hazajöttünk, itthon is eldurrogtattuk a miénket, majd fél 3kor nyugovóra tértünk. Reggel 8kor keltél...
 

1 megjegyzés:

M írta...

Szia! Nagyon jó kis beszámoló volt! Én úgy látom a képeken, hogy Ti családilag vékonyodtatok, igaz ez? Szabina gyönyörű kis hölgy lett és nagyon jó néha olvasni róla!
Fülfájásunk nekünk is volt decemberben (Nyuszónak és nekem is, nekem a hallásom is elment fél fülemre egy időre - Ciloxan cseppet kaptunk rá, legközelebb (bár inkább ne legyen ilyen) te is rákérdezhetnél - gyorsan hatott!!!)