2011. január 20., csütörtök

Január 19.

Ugyan nem vagyok itthon ezen a héten délután, de azért nem hagyhattam tettek nélkül elmúlni a szülinapod. Reggel a szülinapos dal hallgatással kezdődött a nap, táncoltunk rá, ölelkeztünk, puszilkodtunk. Miután elvittelek az oviba gyorsan kidíszítettem a szobát. Végül is nem valami nagy szám lett a díszítés, de tudtam, hogy tetszeni fog. És szerencsére így is volt, mert a Mama felhívott délután, hogy mennyire örülsz, és nagyon tetszik a szoba :)







Reggel meg nagy öröm ért: amit rajzoltam neked üdvözlőlapot átmásoltad, szinte tökéletes lett, csak 1-el több gyertya került rá a kelleténél...





A buli meg a torta majd a hétvégén lesz. Ráadásul életemben először én is megpróbálkozok egy tortával :) holnap a délelőttömet arra szánom. A fejemben már megvan a terv, ha pont olyan lesz, akkor már boldog leszek...

3 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Nagyon Boldog Szülinapot kívánunk!:)Mekkor nagylány vagy már!:)
Pusza!!

M írta...

Idén a Nyuszi is házitortát kért (három emeletes csokitortát "hablánymarcipánnl" és rózsaszín cukormázzal), mivel nem akarok csalódást okozni, a Mama süti majd meg :-)
Szerintem tök jó a díszlet! A varázsszőnyegnek mi az apropója?

Pásztohy Panka írta...

Boldog szülinapot Szabina!
Nagyon szép a tortás rajzod!!