2011. február 16., szerda

Így telt el a január:

Most aztán nem panaszkodhatok, hogy eseménytelen napok vannak mögöttünk...
  • megírtam a suliban az egyik vizsgát (de még nem az utolsót, sajnos). 68% lett. Nem mintha sokat tanultam volna rá, de rossz érzés, hogy az enyém lett a legrosszabb :(
  • megünnepeltük a szülinapokat: először itthon, saját készítésű tortával, ami nemcsak szép lett, hanem finom is, és ráadásul elnyerte mindenki tetszését. Másnap Mamánál is. Buliból, ajándékból, filctollból :) nem volt hiány!

  • mindenkinek kijutott a betegségből :(
  • alanyi jogon voltam táppénzen...nem is tudom, mikor volt erre utoljára példa... legutóbb akkor voltam orvosnál, amikor a 15 hetes EKG vizsgálatra mentem... 15 hetes terhes :)
  • a mostani betegségem sem volt túl komoly: fájt a torkom, hőemelkedésem (mini lázam) volt
  • engedtem anyu kérésének és megmutattam az orvosnak, hogy vaj van a fülem mögött. Vagyis egy csomó. Köszönöm szépen, jól megvoltam vele már kb 2 éve. Az orvos elküldött egy sor kivizsgálásra: uh-ra, szájsebészetre, izotóplaborba (:S). Annyit sikerült kideríteni azóta, hogy jóindulatú a bogyó, ki kell műteni :((( Izgulok, félek, próbálok nem foglalkozni vele... A műtét időpontja március 9., előtte nap már be kell feküdni a kórházba, és csak 14-én engednek haza. Fő az optimizmus: lesz időm tanulni a vizsgákra :)
  • Ezennel idén be is fejezzük a betegeskedéseket, legközelebb max. enyhe nátha képében jövő télen találkozhatunk. Vagy akkor se.

3 megjegyzés:

M írta...

Jézusom :-(
Hát, jobbulást Nektek! Gondolom, nem semmi, amit kiálltál a csomó kivizsgálásakor, meg hát a párod szívelégtelensége sem kutya!
Ezek után/mellett szerintem ne zavarjon az a vizsga (gondolom, mások nem több műszakban dolgoznak/gyereket nevelnek/komoly betegségekkel küzdenek mellette), meg egyébként is, kevés tanulással 68% az nem rossz, ha meg megfeleltél akkor utólag senki nem azt fogja nézni. Hogy egyébként meg értesz a gyerekek nyekvén, ami a legfontosabb, az a blogodból is lejön!!!!
Kitartás, szép heteket: Manka

csai írta...

Hallod, ez tényleg mozgalmas év kezdés volt... :O
Küldök sok sok pozitív energiát! :)

ilgya írta...

Mozgalmas volt tényleg!!! Az a torta csúcsszuper:) már a facebokkon is odavoltam érte!!! Le a kalappal előtted! dolgozol,tanulsz,gyereket nevelsz,háztartás,meg még feleség is legyél....
Sok sok puszit küldök és gondolok rád márciusban!!!!!