2011. május 31., kedd

Május

1. (vasárnap-Anyák napja): Apa előző este elment titokban megvenni a virágot. Azért téged beavatott a dologba. Már aludni készültünk, mikor félálomban a fülembe súgtad "holnap egy piros virágot fogsz kapni tőlem. Azért ment el az Apa" :) Másnap valóban megkaptam a megérdemelt rózsámat, de nem sikerült kicsikarnom belőled egy verset sem :( Másnap még mentél oviba, de telefonáltak, hogy azonnal menjek, mert 39 fokos lázad van :( Mire hazavittelek (riasztástól számítva 12 perc!!!), már csak hőemelkedésed volt, ráadásul az orvost csak délután tudtuk felkeresni... Lefektettelek aludni, majd utána mentünk az orvoshoz. Már nem volt lázad, de pilledt voltál. Nem írt gyógyszert sem, csak pihenést. Ez kedden meg is történt, de a továbbiakban már nem tudtalak ágyba parancsolni. Mivel több napig fájlaltad a füledet, elmentünk a fülészetre, ahol egy hosszú valamit dugott a főorvos a füledbe, és közben meg sem nyikkantál. Ebből arra következtettem, hogy nem fáj igazán a füled :) Az igazsághoz hozzátartozik, hogy még az előző betegséged alkalmával vettem egy kismackó formájú fülmelegítő zacskót. Akkor mondtam is, hogy ha fájni fog a füled, akkor nem kell megint sót melegíteni (mint karácsonykor), hanem van benne egy pattintható lap, és felmelegszik benne a sóoldat. Jött ez a betegség, és az első este már kérted is a kismackót. Meg utána 6-8 éjszakán át. Pénteken mentünk vissza az orvoshoz, aki gyógyultnak nyilvánított, de ennek ellenére úgy döntöttem, hogy a következő hetet is itthon töltöd. Ezt úgy tudtuk megtenni, hogy én délutánra mentem dolgozni,  és Mama fél 3kor itthon is volt.  14. (szombat): Elmentünk Levélre. Jó idő, jó levegő volt, csak az egész napos szórakoztatásod lemerítette az akkumulátoromat :) Mikor indultunk haza iszonyatos vihar kerekedett, de szerencsére ahogy jöttünk haza, úgy csitult, sőt itt nálunk teljesen szárazak voltak az utak. 16. (hétfő): én még szabadságon voltam, mikor újra menni kezdtél az oviba, így nem kellett egyből hajnalban kelni. Vártad már a találkozást a cimborákkal. Keddtől azonban újra hajnalban keltünk (5:20...), de szokatlanul simán ment egész héten a reggeli készülődés, és meglepő módon egyszer sem késtem el :) Volt 2 vicces történet a héten: Egyik reggel kérdem, hogy az alvócimborád bent van az oviban? -Igen, de Anikó néni elvette és kirakta az asztalára! -Miért? -Hát, mert piszkáltam alváskor a szomszédomat, és nem hagytam aludni... Minden reggel eldarálom amikor a gyűjtő csoportban kezdesz, hogy én most megyek, de nem sokára jön (15-20 perc) a Zsuzsa néni és átvisz a Mókus csoportba. Elkezdtél pityeregni... -Nem jön értem a Zsuzsa néni... nem visz át a Mókusba... Már kezdtelek volna megsajnálni... -Mert azt mondta, ha csipkedem az asztalterítőt, nem fog értem jönni, és nem mehetek át a Mókusba... Pénteken a Mamánál aludtál, mert én dolgozni mentem. A Mama nagyon sokat enged neked, ez meg is látszik a viselkedéseden, ha ott vagy nála, vagy ha már itthon vagy. Kell 1-2 nap, mire visszaáll minden a rendes kerékvágásba. Tisztelet nélkül társalogsz velem, semmit nem úgy csinálsz, ahogy én kérem, sőt, fürdés közben el is zavartál haza. Mondhatom jól esett. Nem találtam itthon az ősszel-télen eltett nyári ruhákat, úgyhogy elmentünk a piacra beszerzőkörútra. Vettem egy rakat játszani jó rövidnadrágot, néhány pólót. Meg a Misi mókus és a Bambi mesekönyvet :) Mostanában nagyon keveset vagyunk itthon, amikor csak lehet, a játszótéren vagyunk, vagy sétálunk, fagyizunk. Minden nap. Vagy naponta többször is :) Élvezzük nagyon. A lakás szalad, de legalább jól érezzük magunkat :) 25. (szerda): gyereknap az oviban, arcfestés, ugrálóvár, egész napos parti az udvaron (és a többi napon???), fényképezés. 26. (csütörtök): reggel az oviban megállított a Bandi anyukája, félrehívott, mert fontos dologról akart velem beszélni. Megijedtem, mert mostanában nincs jó kapcsolatom az ovival. De ez most más volt. Szóval a Bandi tegnap adott egy gyűrűt neked, de Anikó néni elvette, mert balesetveszélyes. A Bandit nagyon rosszul érintette, és szeretné odaadni a gyűrűt, vigyem haza. Ha elfogadod. Először nem kaptam szikrát se, aztán mondtam, hogy ne engem kérdezzen, hanem az illetékest. Te persze csillogó-mosolygó szemekkel mondtál igent a lánykérésre... Sőt, még egy cuppanóst is nyomtál a Bandinak :))) Tehát azóta jegyben jártok :)

3 megjegyzés:

M írta...

Ó-ó Szabina, hát ez egy kicsit még azért korai :-))))

Lepkevár írta...

Az anyák napi meglepire emlékszem! :D

Ez a lánykérés pedig...! :DDD

Bianka és Karina írta...

Nahát elkelt ez a nagylány?Tán azóta már férjhez is ment.:)))
Pusza!