2011. április 17., vasárnap

Április

Azt hiszem az áprilist kiírhatom az Idegösszeroppanásom Hónapjának :D A finisbe ért ugyanis a majd' 2 éves képzésem, amire pont 2009 szeptembere óta várok... Örülök neki, hogy már túl leszek rajta végre, mert már kezd nagyon uncsi lenni, hogy a szombatok nagy részét a suliban töltöm, csak délutántól tart a hétvége, és akkor is a mosás-mosogatás-(minimális) házimunka-játszótér vár rám. Pihenés semmi... Általában vasárnap este eszmélek fel, hogy holnap már megint dolgozni kell! Hétfőn és kedden (ápr. 11-12.) délelőtt nyílt nap volt az oviban. Hétfőn matek volt Anikó nénivel. Olyan érdekes feladatok voltak, hogy itthon is fogunk ezt-azt hasznosítani belőle: előtt-mögött, jobbra-balra, jött hozzá-elment tőle stb. fogalmak játékos alkalmazása. Kedden környezetismeret volt testápolás témában. Ez is nagyon tetszett, bár a viselkedéseddel akadtak problémáim: konkrétan be nem állt a szád, folyton csacsogtál valakivel, persze nem a feladattal kapcsolatban :) Túl vagyok a vizsga nehezén: szerdán és csütörtökön (ápr. 13-14.) volt az írásbeli. Az iskola könyvtár szobájában kaptunk helyet az írásra. Első pillantásra csalódtam egy nagyot, mert olyan elrendezése volt, hogy esélyem sem volt a puskázásra :P Később kiderült, hogy ez csak a kisebbik gond... 5 tantárgyból írtuk a vizsgát, olyan okosan volt elosztva, hogy szerdán 4, csütörtökön 1 tantárgy. Nekem annyira nem volt gáz, de van olyan osztálytársam, aki 35 km-ről járt be, neki könnyebb lett volna, ha a maradék egyet is megírjuk szerdán. Megkaptam az első csomagot, végigolvastam az összes kérdést. A felügyelő tanár azt mondta, hogy ő szerinte kezdjük a könnyűekkel, és nehéz maradjon a végére. Köszi! Mindegyik nehéz volt!!! Olyan szinten, hogy nem is hasonlított azokhoz a mintafeladatokhoz, amiket a suliban valaha is gyakoroltunk! Remegett mindenem, mire végeztünk ezzel a tantárggyal. Hiába volt mindenkinek több oldalnyi segédanyaga, nem tudtuk használni, mert nem azok a kérdések, témák voltak, amikre mi felkészültünk... Végül közösen próbáltunk összehozni valamit, nagyon bízom benne, hogy sikerült az előírt 55%-ot teljesítenem. A többi 3 tantárgy nem volt ennyire nehéz, sőt egyik kimondottan könnyű volt, de ezek sem a begyakorolt példákból voltak összeszedve. Ezeknél nem tartok attól, hogy megvan-e a 55%. Tuti megvan :) Aznap délután olyan izgulós voltam, pedig tudtam, hogy a nehezén már túl vagyok. Türelmem az semmi nem volt. Így voltam kénytelen elmenni az oviba húsvéti ovi klubba, ahol tojást kellett díszíteni, közösen. Én ragasztottam, színeztem, te meg a Bercivel bohóckodtatok. Próbáltam figyelni a többi szülőre, meg az óvónénikre, de annyira el voltam magammal meg a feszültséggel foglalva, hogy felőlem aztán mondhattak-csinálhattak bármit. Én meg csak vigyorogtam, mint aki beszívott :) Következő héten (ápr. 18.) hétfőn még mentél oviba, de felkészültünk rá, hogy ez nem marad így. Fel is hívtak napközben, hogy sajnos belázasodtál. Aznap még nagyon bágyadt voltál és lázas, meg kedden is sokat feküdtél, de már csak hőemelkedésed volt. Szerdától már gyógyultnak nyilvánítottalak, de a doktorbácsi itthon tartott egész héten. A húsvéti hétvégére kirándulást terveztünk, de ez a betegség felülírta a tervünket :( Szombaton még túlóráztam, vasárnap a Mamánál voltunk ebédelni, hétfőn meg itthon pihentünk. A nyuszi nagyon rendes volt mert olyan dolgokat hozott, aminek nagyon örültél: Csipkerózsika, Kis hableány mesekönyvet, állatos-matricás színezőt, Barbie bugyit, sok-sok csokit. A Mamánál szétpotyogtatott rengeteg apró csokit, de megtaláltad a nyuszifészket, amiben egy görkorcsolya volt. Nagy örömömre már első nap eljutottál oda, hogy nemcsak megtudsz állni, hanem pár centit egyedül is gurulsz :) Kedden végérvényesen véget ért a suli. Bár az összes osztálytársam majd beleőrült az izgalomba, én haláli nyugalommal indultam el itthonról, és úgy tűnik, segített :) 6. vizsgázóként kerültem sorra, és bár nem a megbeszélteknek megfelelően voltak a tételek szortírozva, sikerült olyanokat húznom, amik nekem tetszettek. 10 órakor túl is voltam a megpróbáltatáson, de 3-ig ott kellett maradni az eredmény kihirdetéséig. Szerencsére mindenki sikeresen levizsgázott, voltak kiválóak (én nem), de így is 89 %-kal jelesre vizsgáztam! Leírhatatlanul örültem, és örülök még remélem jó sokáig!!! Mivel az agyamat már hetekkel korábban átállítottam a pozitív gondolkodásra, így biztos vagyok benne, hogy legkésőbb az év második felében találok a végzettségemnek megfelelő állást, amiben kiélhetem magam.

4 megjegyzés:

M írta...

Szívből gratulálok, nagyon ügyes voltál!!!!
Szorítok továbbra is, hogy beteljesüljenek az álmaid ;-)))

Bianka és Karina írta...

Itt is gratulálunk nagyon ügyes voltál!:)
Pozitív gondolkodás???
Lehet nekem is ki kellene próbálnom..))
Pusza!

M írta...

Mikor jön már a májusi? :-)

-krisztina- írta...

Majd talán a jövő héten :) de köszi az érdeklődést!
Ezen a héten itthon vagyok délután... vagyis nem itthon, hanem a játszótéren tombolunk amíg csak lehet, és nem is hiányzik a gépközelség.