2011. július 31., vasárnap

Július

Július 1. (péntek): kitört számodra a vakáció!!! Irigyellek rendesen... Délelőtt Apával voltatok itthon édes kettesben. Délután, Anita és kedves családja meghívásának eleget téve, együttesen mentünk be a városba, a Győrkőc fesztivál megnyitójára. Azt nem mondom, hogy fergetegesen jót szórakoztatok, mert volt hiszti, veszekedés, szófogadatlanság, miegymás, de jól telt a délután-este. Merthogy este 10kor volt a tűzijáték. Mivel csütörtökön úgy búcsúzott el tőled Zsuzsa néni, hogy "meg se foglak ismerni szeptemberben, olyan nagyot fogsz addig nőni!", ezért meg is mértelek, hogy ősszel legyen viszonyítási alapom :)
Súly: 23 kg Magasság: 116,5 cm Láb: 18 cm
Július 2. (szombat): én még mentem dolgozni, így megint Apával voltatok ketten itthon. Délután viszont megint mentünk a Győrkőcre, csak most Zsanettékkal. Neked a mutatványosok (zsonglőrök és a gólyalábas ember), nekem meg a mesevilági forgatag tetszett legjobban. El tudnám képzelni az életem állandóan ilyen körülmények között... Július 4. (hétfő): nekem is elkezdődött a szabadság :))) Egész nap esett, vagy hideg volt, így nem mentünk sehová, kivétel a bolt. Július 5. (kedd): délelőtt a Gyermekek Házában tartott kézműves foglalkozáson voltunk, ahol dekupázs kavicsot, és ajtódíszt készítettünk, görög népmesét hallgattunk, népdalt tanultunk. Megint nagyon tetszett minden :) Délután játsziztunk Anitával és Csengével. Kicsit döcögősre sikerült, mert te állandóan undok meg irigy voltál Csengével, ő meg sértődős volt. Sírós búcsút vettünk :( Július 6. (szerda): délelőtt a könyvtárban voltunk játékos foglalkozáson. Rajtunk kívül még 3-an voltak jelen :) ettől függetlenül nagyon tetszett neked a játék. Délután játszin voltunk megint Csengével, meg Anitával, meg Istivel. Sajnos a Dzseni megint jelen volt, bele is kavart a játékba, viselkedésével kiverte nálam, és Anitánál is a biztosítékot... Sajnos ez a nap sem végződött valami fényesen... Július 7. és 8. (csütörtök, péntek): a nagy hőségre tekintettel nem nagyon mozdultunk ki a lakásból, csak ahová fontos volt. Véget is ért a mi édes kettesünk első része, folytatás e hónap végén. Július 10. (vasárnap): délelőtt főztünk és egyéb nyalánkságokat csináltunk, délután pedig elszállásoltalak a Mamához, ahol az azt követő 2 hetet töltöd. 6-kor jöttem haza, fél 10kor csörgött a telefon itthon :) Olyan fontos dolgok hangzottak el, mint pl: "félek, hogy hiányozni fogsz..." És hogy én mit csináltam az első szabad estémen? Beültem egy kád vízbe és lazultam. Kényelmesen hajat mostam és meg is szárítottam, és mindezt 1,5 órán keresztül... Július 11-23.: a Mama vendégszeretetét élvezted. Néha napján átmentem, de abból rendszerint vitatkozás lett, így hanyagoltam a láthatást, amennyire csak tudtam. Minden nap beszéltünk telefonon. Július 21. (csütörtök): sajnos sorsfordító nap volt... :( Július 24. (vasárnap): Bábolnán voltunk az Arborétumban, állatokat etettünk, de nem sokáig maradtunk, mert esni kezdett az eső. Július 25-31. : ezen héten voltam szabadságon. Az idő... hát hogy is mondjam... nem volt túl kegyes hozzánk...
NYÁR NEVű ALKALMAZÁS TELEPÍTÉSE..... ██████████░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ 33% KÉSZ. A telepítés nem sikerült. 404-es HIBA: Az évszak nem található. Az évszak amit keresel vagy el lett távolítva vagy megváltozott a neve, esetleg épp nem elérhető. Kérlek próbáld újból később.
Fáztunk, vastagon öltöztünk, de szerintem azért nem unatkoztunk :)

3 megjegyzés:

Zsana írta...

hozzá akarok szólni!!!!!

Timocska írta...

Mi történt 21-én? Szabad róla beszélni?
És nagyon irigyellek az arcpakolásért és a lazulásért. :-))

M írta...

engem is megijesztett az a félmondat