2011. augusztus 31., szerda

Augusztus

Augusztus 1. (hétfő): izgalommal kezdődött ez a hónap: én egész hónapban délutános leszek. Délután a Mamával leszel. Egész hónapban délelőtt együtt leszünk, teszünk-veszünk-intézkedünk. A munkahelyemre újult erővel tértem vissza a szabadságból. Megfogadtam, hogy kereshetnek rajtam fogást, de nem hagyom magam felidegesíteni. Sajnos jó irányba ott már semmi nem fog változni, csak rosszba, de megpróbálom elfogadni az emberi hülyeséget. Augusztus 5. (csütörtök): este, mikor jöttem haza, két meglepetésben volt részem: először a Mama hívott szomorkodós hangon, hogy menjek fel hozzá munka után. Mostanában elég sok a gond(unk), úgyhogy kezdek hozzászokni a rossz hírekhez :( Pedig nem is arról volt szó. Hanem megköszöntött engem névnapom alkalmából, és egy nagyon vágyott saját kezűleg horgolt telefontokot kaptam, a szintén névnapomra kapott új telefonomhoz :) Itthon pedig nem csak rend várt, hanem ajándékként egy rajz, és egy álomfogó. Nagyon örültem mindkettőnek :) Az első hetet meglepően jól viselte mindenki. Bár kettőnk között gyakoriak a nézeteltérések, amik se szép szó, se csúnya, se semmi hatására nem tompulnak... Szinte teljesen leszoktál a délutáni alvásról, ami nekem azért nem jó hír, mert szinte semmire nincs időm mielőtt elindulok a munkába, ellenben sokszor sírsz, mikor elmegyek.  Augusztus 8.-14.: a második héten azért már gyakoriak voltak a súrlódások. Szinte nem volt olyan nap, hogy ne kiabáltam volna. Ilyenkor te vigasztalhatatlanul üvöltöttél, én meg lelkiismeret furdalással küszködtem.  Augusztus 15- 21.: ez a harmadik hét volt, amikor ketten voltunk délelőtt itthon. Ez is gyorsan eltelt szerencsére. Volt már jó idő is közben :) Hétvégén elmentünk közösen a komáromi íjásztalálkozóra, ahol a fél délelőttöt ott töltöttük. Tetszett, de borzasztó meleg volt, meg mindenki nyűgös volt, így inkább hazajöttünk. Este elmentünk a győri búcsúba, tomboltunk a Princessre, meg Kaczor Ferire. Éjjel meglestük a tűzijátékot, és 11re értünk haza. Augusztus 22-28.: Apával voltatok egész héten délelőtt, velem délután. Amikor csak tudtunk estig a játszin voltunk. Sokat találkoztunk Anitával és Csengével, talán ez is lehetett a baj, ugyanis 2 percig nem bírtátok veszekedés-vita-irigykedés-beszólás nélkül. Valaki mindig hisztizett. Estére már mi is, Anitával :) Szerencsére sikerült könnyítenem a lelkemen, és elmondhattam a gondjaimat mindazoknak, akinek számít a véleménye... A titok nem titok többé: vége a közös hajókázásnak, Apával külön utakon folytatjuk tovább... Remélem azért hamar túl leszünk a nehezén, mert a mostani helyzet senkinek sem jó... Augusztus 29-31. (hétfő-szerda): utolsó napok az idei vakációból. Délelőttönként ketten voltunk, ebéd után átvittelek a Mamához, majd délután ment érted Apa.
Frissítés: A mérlegelés szerint: Súly: 25,4 kg (+2,4 kg) Magasság: 119 cm (+2,5 cm) Láb: 19-19,5 cm (+1-1,5 cm)

3 megjegyzés:

Lepkevár írta...

1.

:((( Hát én most azért nem kicsit döbbentem meg...

2.

Megelőztek engem egy ajándékkal. Azért ugye még örülnél neki...? ;) Mondjuk karácsonyra? :)

M írta...

Kitartást, békét, sok erőt kívánok a továbbiakhoz az egész családnak!
M.

M írta...

Hahó, mit művelt a nagylány szeptemberben? Úgy megszerettem őt ennyi év alatt, remélem, kapok valami morzsát :-) - no meg ötleteket, abból mindig olyan jó voltál! Puszi: M.