2007. szeptember 27., csütörtök

17.

Megint nem írtam egy ideje, ami annak köszönhető, hogy semmi említésre való nem történt babafronton. Elég hihetetlen egy 8 hónapos izgő-mozgó-pakoló-lakást körbesétáló(bár menni még nem tudó)-és mindennap valamivel megnevettető manócskával nem történt semmi(új),de nálunk most ez van.

Apával meg velem viszont annyi történt, hogy sikerült végre szóban megállapodnunk arról, hogy épp itt az ideje egy saját kuckó vásárlásához. Mert mint az első bejegyzésben írtam vala, most a bátyámmal lakunk egy fedél alatt egy bérlakásban, ami a napokban kezdett terhessé válni kis családom számára. Nem részletezném, hogy mik voltak a kiváltói ennek az elhatározásnak, de már régóta gyűlik bennünk a "düh", és nem szeretném megérni azt a napot, hogy nem állok szóba a testvéremmel emiatt. Épp olyan, mintha albérlet lenne, annyival talán rosszabb, hogy erre költenünk is kell. Én szeretném, mert mégiscsak benne lakunk, és jobb a szépben élni. De Apa érvei is meggyőzőek, hogy mégsem a miénk, és amennyit erre költünk, azt a sajátunktól vesszük el... Ezért aztán most feladtam minden lakásszépítési tervemet és belekezdtem az eladó lakások illetve a lakáskölcsönök tanulmányozásába. Van időnk elemezni, mert a dolog csak tél végén válik aktuálissá, és mindkettőből szeretnénk a legjobbra rátalálni.

Tegnap beszéltem egy ismeretlen banki tanácsadóval, akinek azért sikerült letörnie a kezdeti örömömet. Felvázoltam neki a helyzetünket, hogy nincs önrész, van helyette egy fedezet, van kisgyerekünk, életbiztosításunk, meg kevés fizetésünk :( Erre ő közölte, hogy szocpolra nem tarthatunk igényt, a biztosítást ne vonjam be a hitelbe, a kölcsön törlesztő összegének annyit mondott, amennyi az én jövedelmem családi pótlékkal együtt :(((( Most abban bízom, hogy ez csak EGY vélemény volt a sok közül és minél több dolognak nézek utána, annál inkább fogok JÓ ajánlatot találni.

Sebaj, ezektől a képektől majd jobb kedvem lesz!

Mama vette neked a szemüveget, hogy ne az övét kapkodjad le:

Lehet nem látszik jól, de egy kenyérhéj-darabka lóg a szádból:

Álmos, de csak azért sem alszol:

Egy puszi dobás jól elkapott pillanata:

Remélem, látszik a lényeg:


Nincsenek megjegyzések: