2007. szeptember 22., szombat

16.

Már jó pár napja nem írtam egy sort sem, de mentségemre legyen, hogy mióta meggyógyultál, be is hoztad a kétheti punnyadást mozgásban, rosszalkodásban és szerencsére evésben is alakulsz.

Visszamentünk szerdán a választott dokihoz, hogy ne csak én mondjam azt, hogy meggyógyultál, hanem ő is. Azt mondta, hogy bár a tenyésztés nem mutatta ki, de őszerinte mégis a csirke volt a hibás, mert a szalmonellánál ismer ilyen tünetegyüttest... Megvizsgált, megnyomkodta a pocakod és kérdezte, hogy mi a változás. Mondtam, hogy hasmenés nincs, hányás sincs. Eszel végre, de sajnos csak tápit. Vagyis csak üvegből, mert a bébiételt (sárgarépa főzeléket) felhígítottam tápival, és onnan megetted. Csak a kanállal vagy haragban, de nem tudom miért??? A betegség előtt se vitted túlzásba a kanalas evést, de most ki se nyitod a szádat, ha közelítek felé. Ettől féltem...
Tegnap lent voltunk a szomszédékkal a játszin homokozni. Ez volt az első találkozásod a homokkal, ami egész jól sikerült. Mivel Zorka is még pici, ezért azt az időszakot éli, amikor a homokozás kimerül a homok szórásában. Ennek természetesen nagy része a saját és a Te szemedben, hajadban, szádban kötött ki. Szóval míg mi Tündével gödröt ástunk, várat építettünk, ti kúsztatok-másztatok, romboltatok és téptétek egymás haját... Nagyon jól éreztük magunkat.
Mire hazaértünk, pont ebédidő volt. A menü: Hawaii pulykamell burgonyával-bébiétel. Belekötöztelek a hordozóba és elkezdtem lapátolni beléd a hamit. Mivel a 8 hónaposoknak való ételben már darabos a krumpli, volt is fuldoklás rendesen. Aztán összeturmixoltam mielőtt még megfulladtál volna, és láss csodát: megetted az utolsó falatig! Ráadásul ez már nagy üveg (220g), nagy lányoknak! Úgy örültem neki. Már attól féltem, hogy még 5 évesen is csak üvegből leszel hajlandó enni...

Délután uzsira (a doki javaslatára) Monte vaniliás tejdesszert volt. Elég pici pohárkában van, meg is ettél mindjárt kettőt belőle. Ez azért nagy szám, mert ez volt életed első ÉDES étele, amit hajlandó voltál megenni. Nem tudom milyen kifordított kislányom van, de csak a savanyút meg a keserűt szereted. Ma tízóraira natúr joghurtot ettél fél pohárral, az ebéd pedig vadas marhahús rizzsel volt. Szintén elkopott az egész üveggel... (Hurrá!!!) Holnap már az én főztömet kapod, remélem ugyanilyen (ha nem nagyobb) lelkesedéssel.

Ez a tegnapi fürdés után:

Nincsenek megjegyzések: