2007. szeptember 29., szombat

18.

Csillagfény csütörkön hívta fel a figyelmemet, hogy nyertem a kismamablogban indított játékon. Én teljesen elfeledkeztem arról, hogy egyáltalán jelentkeztem volna, pedig így volt.
Mindjárt az indulás napján regisztráltam magam a játékban,és nem számítottam semmire. Aztán, ha Ő nem figyelmeztet, soha többé nem is gondoltam volna rá. Aztán megnéztem a kezdőlapot, és tényleg a mi blogunk volt az egyik szerencsés kisorsolt napló. De nem kaptam a NLCafé-tól még egy értesítést sem, ezért írtam nekik. Ma meg is kaptam a nyeremény visszaigazolását email formájában, és megtudtam, hogy a díj egy fél éves Kismama magazin előfizetés, ami novembertől lesz aktuális.
Szóval sikerült Csillagfénynek és a NLCafé-nek egy jó napot szerezniük, amit ezúton is köszönök!

Nincsenek megjegyzések: