2007. november 4., vasárnap

31.

Nagyon jó, hogy ennyi nap volt szabad egymás után -bár a csütörtökön temetőjáraton voltunk- így Apa is ideférhetett egy kicsit a gép elé. Ez az indokom arra, hogy miért nem írtam eddig.

Még a múlt szombaton történt, hogy reggelre nem volt hangom. Nem voltam rekedt, nem fájt a torkom, viszont egy csepp hang nem jött ki a torkomon. Apa persze örült a kényszer-csendnek. Én pedig átéreztem azoknak a helyzetét, akiknek nincs, vagy soha nem volt hangjuk. Szörnyű volt... Kaptam antibiotikumot és 2 nap múlva visszaállt minden a régi kerékvágásba. Apa legnagyobb bánatára. Pedig már kezdte azt hinni, hogy ez így marad :)
Te is náthás-köhögős állapotban vagy, és szerintem én is tőled kaptam el. Szívjuk az orrod rendületlenül, meg iszod a köptetőt. Bár utóbbinak nem sok értelmét látjuk...

Néhány napja beleszerettem a habitapiba. Volt már itthon egy csomaggal, amit egy ismerőstől kaptunk, meg van egy csomaggal a szomszédnál is tesztelés céljából. Szóval, leraktam az itthon lévőt, de semmi célom nem volt vele. Kellemesen meglepődtem, mivel elég jól eljátszol vele. Bár ez egyenlőre kimerül abban, hogy szétszeded atomjaira, de tudom, hogy pár nap, és tökéletesre fejleszted a puzzle-kirakást :)
Mivel kevésnek bizonyult az itthoni 9db, lementem a játékboltba, hogy vegyek hozzá még pár darabot. Egy csomaggal volt mindössze, úgyhogy nagyon örültem. Mindez addig tartott, míg itthon ki nem csomagoltam. Rá kellett jönnöm, hogy nem passzolnak egymáshoz. Ugyanis a miénk 32x32cm-es, a bolti pedig 30x30cm-es... Nem vittem vissza, mert már annyira vágytam rá, hogy ilyen legyen a szoba közepén. Legfeljebb veszek még pár csomaggal ebből a játékboltból, mert itt egy helyről veszik ezt a habtapit (legalábbis azt hiszem).
Feltett szándékom, hogy a szoba közepén lévő 2x2m-es játszórész habtapival legyen lefedve. Mert a szőnyeg nagyon vékony, alatta pedig egyből a beton van, és még pár fejre esés előttünk áll, szerintem...És szigetelésnek sem rossz. Ha pedig lesz külön szobád, nagyon jól fog benne mutatni.

Pénteken elmentünk a Tescoba (Ikea hijján... :D), ahol már nagyban zajlik a karácsonyi vásár. Szörnyülködtünk egyfolytában. Először a játék felhozatalon, utána pedig az árakon. Hogy bírja anyagilag a Jézuska :D ??? Nagyon sok használható játékot is láttunk, ami által fejleszthetnénk bizonyos képességeidet, de elgondolkodtunk azon, hogy ha most sem játszol semmilyen játékkal, miért tennéd ezt karácsonykor???
Eddig ugyanis bármikor mentünk oda vásárolni, mindig kaptál valami apróságot. Általában addig érdekelt is, míg ki nem fizettük. Leginkább azonban a játék címkéje és csomagolása keltette fel az érdeklődésedet. Akkor meg minek több ezret költeni az első karácsonyra? Úgyhogy most úgy állunk, hogy vagy veszünk egy komolyabb képességfejlesztő játékot, vagy pedig ruhanemű lesz a fa alatt. Nehéz döntés...
Aztán mindenképpen meg akartam mutatni, mi volt a névnapi ajándékod. Hát, íme:


Nincsenek megjegyzések: