2007. december 7., péntek

45.

A Mikulás ünnepség után megtanultál kapaszkodás nélkül felállni!!!
Kezek-lábak a földön, popsi az égben, térdek remegnek... nagyon szép látvány!

Anyuéknál van egy Micimackó-utánzatú plüss mackó, aminek kemény műanyag az orra. (Mellesleg én kaptam, hogy az érettségi alatt segítsen nekem. Segített.) Ahányszor megyünk azt a macit mindig elő kell venni, hogy megkóstolhasd az orrát. Egyszerűen imádod. Itthon is van egy hatalmas Micimackó, de ennek nem kemény az orra. Napjában többször is megkóstolod, de mégse az...
Tegnap Anyuék Mikulása is járt nálunk, és egy olyan érdekes Micimackót hozott, ami összecsukott állapotban maci, szétnyitva pedig kispárna. A lábában meg nyugtató gyöngyök vannak. Arra az esetre, ha a gyereken elhatalmasodik a hiszti, ezt morzsolgatva megnyugszik. Ki fogjuk próbálni... De nem műanyag az orra. Tudom, mert már tesztelted.


Tegnap végre sikerült vennem olyan ágynemű huzatot,ami nem kínai,nem fogja meg a testünket reggelre,nem csúszik ki belőle a takaró és nem kerül mégsem egy vagyonba.(Mert, ha én valamire azt mondom, hogy nem drága,a z biztos úgy is van. Amilyen fukar vagyok...) És szép is.

Nincsenek megjegyzések: