2007. december 14., péntek

47.

Szeretném figyelmetekbe ajánlani kedves ismerősöm tegnap született blogját.
Nikinek hívják, van egy kislánya, Dorina, aki most volt 1 éves. Tudni kell rólunk, hogy gyerekkorunkban egy lépcsőházban nőttünk fel, de akkor valahogy nem kerültünk közel egymáshoz. Én elköltöztem pár házzal arrébb, majd mikor megtudtam, hogy babát vár, már szorítottam értük. Kicsit talán irigykedtem is, hogy én miért nem? Aztán pár hét múlva megtudtam, hogy én is... Mikor megtudtam, hogy ő már megszült, megint irigykedtem, hogy én miért nem? Aztán pár hét múlva én is...:)
Azóta nagyon jóban vagyunk, megosztjuk egymással a tapasztalatainkat, bár kicsit sem hasonlítanak a csajok egymásra. Sétálunk együtt, meg össze is járunk, és a lányok annyira jól érzik magukat a másik társaságában!

Megígértettem vele, hogy ha nem is minden nap, de gyakran irkáljon, mert nagyon jó lesz később olvasni ezeket a sorokat ;)

A cím pedig: Dorci-baba

Nincsenek megjegyzések: