2007. december 14., péntek

48.

Katától kaptam a felkérést, hogy írjam össze a kedvenceimet:

-könyv: nem vagyok nagy olvasó, de felnőttként elolvastam a Kisherceget, és nagyon tetszett. Talán mert annyi idősen már érthető... Inkább újságot és magazint bújok. Érthető okokból a Kismama és a Baba magazin a kedvenc.

-film: Barátok Közt függő vagyok! Annyira, hogy a szülésem napján addig nem mentünk be a kórházba, míg meg nem néztem az aktuális részt :) Ezen kívül a meséket nagyon szeretem: Shrek 1, 2 (3.-at még nem láttam), Verdák, Z, a hangya... Tv sorozatok: Vészhelyzet, Dr.House

-színész: ???

-zene: én ritkán hallgatok zenét, de ha igen, akkor csak magyar előadót. Pl.Republic, Tankcsapda, Hooligans, a "nyálasak" közül Desperado.

-ital: most éppen a tescos szőlő. Vagy cola.
Absztinens vagyok, hogy a munkatársaim kiközösítettek, mert a névnapokon nem ittam az egészségükre. Lehet, hogy bunkóság, de én nem fogyasztok alkoholt. Senki kedvéért...

-étel: imádok enni!!! Meg is látszik rajtam ;) Az állati belsőségeken, meg a tengeri herkentyűkön kívül jöhet minden.

-évszak: ha nem lenne ilyen trópusi a miénk, akkor a nyarat szeretném... Ezért a szeptembert szeretem :)

-állat: kutyát nagyon-nagyon-nagyon szerettem volna, de jött a kislányom, és ezért inkább nem lett.

-hobbi: míg rengeteg szabadidőm volt, addig üvegmatricát festettem,meg dekupázsoltam. Elméleti síkon érdekel minden, ami sk.

-abszolút kedvenc jelenleg: a családom! 5 éve nem hittem volna, hogy balomon a férjem, jobbomon a kislányom fog ölelgetni... Imádom Őket!

Tovább adom a lehetőséget Nikinek, Mankának és
Ricsi-Anyának (Gyöngyinek) !

Nincsenek megjegyzések: