2008. január 29., kedd

65.

Múlt héten hosszas töprengés után eldöntöttem, hogy tavasszal új babakocsit fogsz kapni.
Még azon frissiben el is kezdtem nézelődni a neten, hogy melyik volna a mi számunkra jó, mert van egy-két feltétel, aminek meg kéne feleljen a leendő kocsi. Megnéztem egy csomó félét, mindegyik tetszett valamiért egy kicsit, de nem volt egyik se tökéletes. Szerintem olyat még nem is gyártottak, ami nekem maximálisan megfelelne... Sportkocsit szeretnék, de olyat, ami vízszintesig dönthető, mivel még hatalmas alvásokat rendezel, mikor tolom a popódat :D aminek egyébként én nagyon örülök. Fontos még az is, hogy a karfája és a lába között nagy legyen a hely, mert elég húsos combikád van...
Minél több kocsit megnéztem, elemeztem, annál inkább erősödött bennem az az érzés, hogy az a kocsi felel meg legjobban az elvárásaimnak ami.... most is van :S Mivel ezt újszülött korod óta használjuk, ez dönthető. Most télen, lábzsákkal együtt is elférsz még benne, tavasszal-nyáron (ha a növésedet is beleszámítom) sem lesz nagyobb a mostani énednél. Aztán ami még tetszik ezen a verdán, hogy előtted is, meg előttem is van egy tálca, amibe a kincseket, apróságokat tehetem. Igaz, nem nyitható a karfája, viszont van hozzá esővédő és napernyő (egyik sem volt szériatartozék :( ) Végül sikerült meggyőznöm magam, hogy nincs is szükségünk egy új babakocsira.
Mai bolti körutunk alkalmával egy reccsenésre lettem figyelmes :( Először nem tudtam honnan jött a hang, de jól átvizsgáltam a kocsinkat és akkor láttam, hogy az egyik hátsó kereke furcsán áll. Később láttam csak a hibát, azt, hogy a felfüggesztő rugó törött el :( Ha úgy tetszik, a lengőkar :)
Hazáig azon izgultam, hogy nehogy újra kiessen a kerekünk, ami már talán 2x-3x megtörtént... szerencsére most nem jártunk így. Apa itthon megnézte, szervizelte, kicserélte a bűnöst, és mondta, hogy számítsak rá, hogy a másik oldalon is megfog ez történni... De jó!
Tegnap kelkáposzta főzeléket csináltam, de máshogy, mint eddig. Dóri barátnőm javaslatára kipróbáltam a kínai kelt. Szerinte ugyanis, az nem annyira erős. Első hallásra nem tudtam elképzelni ez mit takar, de mikor elkészült, megértettem. Elmagyarázni nem tudom ugyan, érdemes kipróbálni, mert nagyon finom. Nem főztem neked aznap külön, mert reméltem, hogy fogsz enni belőle valamicskét. Végül annyit ettél, hogy megleptél vele. Ugyanis nem viszed túlzásba mostanában az evést :(
A mai nap pedig még a tegnapinál is jobb volt. Ettél ebédre is egy tányérral (csak a krumplival nem tudtál megbarátkozni), meg elő vacsorára is. Úgy néz ki, hogy neked is ízlik :)
Nem tudom, hogy mióta és hogy mi váltotta ki, de újabban egy nap egyszer alszol, az is csak maximum 1 óra hosszú (kivétel mikor autóval bevásárolni megyünk, mert akkor addig alszol, míg Apa vezet)
Természetesen ennyi alvás nem elég neked, ezért estére eléggé idegesítő hisztibe kezdesz. Elég szigorú anyuka vagyok, mivel 6-7 óra felé már nem hagyom, hogy elaludj, mert akkor éjfélkor még rónád a köröket...
Próbálnálak délben visszaaltatni, de hiába :( Jó lenne erre megoldást találni...

A végére hagytam a legfontosabbat: az utolsó bejegyzésből kifelejtettem a nap hírét, hogy kibújt még egy fogacska, szám szerint a 7. Alsó bal 2-es :)

Nincsenek megjegyzések: