2008. január 29., kedd

66.

Reggel ébredés után egyet-kettőt köhintettél. Nem gondoltam, hogy komoly lenne, mert a nap folyamán nem ismételted meg újra. Aztán estefelé egyre többet köhögtél, de nem súlyos. Adtam rinathiolt, meg vacsi után 2 kanál mézet, remélem nem lesz semmi bajod.
Szegény Dorci is napok óta betegeskedik :( Anyu is úgy néz ki influenzás lett, szóval van most pár beteg a környezetünkben. Hogy erősítsük az immunrendszerünket 2 naponta centrifugálunk narancsot meg mandarint (nem vagy hajlandó ENNI a gyümölcsöt) és isszuk rostosan. A védőnő azt mondta anno a Tündinek, hogy nem szabad tisztán adni a narancslevet a gyereknek, fel kell vizezni. Mivel szerintem akkor semmi íze nem lenne, felhívtuk az orvost,aki természetesen megint hülyének nézett az ötletem miatt. Azt mondta hígítani nem kell, viszont facsarás előtt negyed órára hideg vízbe kell áztatni héjastul, majd folyó víz alatt megmosni, megtörölni, végül pedig megpucolni. A fehér héját minél jobban le kell szedni róla. Nincs ugyan mennyiségi megkötés,de mikor megtudta,hogy annyit iszol, amennyit adok neked, azt mondta, hogy akkor egy nap egy cumisüvegnyi (250-300ml) elég lesz, így ihatsz minden nap, mivel a rostos ital jót tesz a kakinak.

oOo

Tegnap Tünde adott nekem kaukázusi kefir gombát. Csak arra kell figyelni, hogy mindig legyen mit "ennie" és akkor végtelen ideig eláll. Egy héten egyszer langyos folyóvízzel át kell mosni, és megint beledobni a tejfürdőbe. Készül a házi kefir. Adott hozzá útmutatót is, hogy mennyi nyavalyára javasolt. Nekem a legfontosabb az ekcéma, mivel már hosszú évek óta rondítja a kezemet folyamatosan, hiába az orvosi kezelés, több orvos által, ilyen-olyan krémek, tabletták, amik persze nem voltak olcsók... jó lenne már megszabadulni tőle. És ha ehhez a kefir kell, hát legyen!

oOo

A múlt hét óta egyedül fürdesz. Vagyis Apa már nem ül be melléd.
Mert Ő úgy mondta,hogy együtt fürödtetek, ami kimerült abban, hogy ültetek a vízben és pakoltátok a flakonokat ki-be, meg locsoltátok a vizet, de a szappanozás, letusolás, törlés és öltöztetés eddig is az én dolgom volt. Legfeljebb míg ti "fürödtetek", én össze tudtam pakolni a szétszórt játékaidat. Szóval, ez az együtt fürdés a múlté, egyedül pancsolsz a kádban, és mondhatom nagyon élvezed! Én azért jelen vagyok a jeles eseménynél. Beviszem a "hokedlit" a konyhából, és ülve végigkövetem a fürdést :)

Apa most végig szekált emiatt a hokedli szó miatt! Ugye tudjátok,hogy mi az?

Nincsenek megjegyzések: