2008. március 15., szombat

81.

Mivel tegnap szinte egész nap szakadt az eső, nem voltunk se sétálni, se boltban. Utóbbit nem bánom, mert volt itthon ebédnek való és így legalább nem költöttem a pénzt feleslegesen. Délutánra sétát beszéltünk meg a Nikivel, mégpedig a Sparba. Hiába esett az eső, mi felkerekedtünk. Nagyon nem vettetek észre belőle semmit, mivel volt esővédőnk. Mikor megérkeztünk, egyből vettem nektek sajtos rudacskákat. Bementünk a Brendonba körülnézni. Itt jegyzem meg, hogy kinéztem egy nagyon szuper szekrényt a leendő szobádba, és Apa is áldását adta az ötletemre. Látatlanban. Mentünk tovább az áruházban, mikor feltűnt, hogy nincs már a kezedben sajtos rúd. Végig figyeltem a kezed, ezért el nem dobhattad. Vagyis megetted :) Kaptál másikat. Csak hamar az is eltűnt. Meg még 2 ezután. Örültem neki, hogy ezt legalább megeszed, mivel nagyon nehéz eltalálni az ízlésed. Vettünk még Apának és nekem is egy-egy parfümöt, majd hazaindultunk. Sokkal jobban esett az eső, mint mikor elindultunk. Jól eláztunk, mire a Nikiékhez értünk. Még beszélgettünk a lépcsőházban vele, ti pedig sétáltatok fel-alá. Te ölelted a Dorkát, ő pedig adta a cuppanós puszikat. Mi még felmentünk a Mamáékhoz. Ott tudtam meg, hogy holnap (vagyis ma) az ünnep miatt nem lesz nyitva semmilyen bolt. Gyorsan felhívtam Apát, hogy menjük el valamelyik boltba, mert én nem vettem a hétvégére semmit. Eljött elénk a boltba és bevásároltunk. Elég későn értünk haza, gyorsan vacsoráztunk, majd eltettük magunkat holnapra (vagyis mára). Az éjjel viszonylag jó volt, abból a szempontból, hogy csak kétszer keltél fel. Viszont ¾ 6-kor ébresztőt fújtál keserves sírás kíséretében :( Nem tudtalak semmivel megvigasztalni. Nem kellett se víz, se tej. Odavettelek kettőnk közé, de nem lett jobb. Mivel vadul rágtad a kis kezed, Apa javaslatára bekentem az ínyedet ecsetelővel. Ettől kicsit jobb lett, és sikerült elaludnod is. Ennek az volt az ára, hogy engem majdnem lerúgtál az ágyról. Áthurcoltam magam a Te ágyadra és folytattuk az alvást 8-ig.

Tegnapi észrevételem: kb. egy hete minimális mennyiségben iszod csak a tápszert. Ez azért gond, mert eddig ez volt a vacsorád. Akármennyit ehettél a mi vacsoránkból, akkor is elfogadtad utána az egész üveggel. Múlt héten vettünk is 2 dobozzal, mert fogytán volt. Azóta nem iszod :(

Nincsenek megjegyzések: