2008. június 30., hétfő

123.

2008. június 26.-28.

Csütörtökön-bár kijelentettem, hogy nem megyünk a melegben sehova-a bolt nem maradhatott ki. Elkísértük a Ritát is néhány helyre, majd hazajöttünk. Délután átmentünk a Mamához, mert lusta voltam külön főzni Neked, Ő meg nem :) Olyan finom karfiolfőzeléket főzött... Neked is nagyon ízlett, mert elég sokat falatoztál belőle. Utána még sétáltunk egy keveset, mert sietnünk kellett haza az eső elől.

Pénteken egy gyors boltolás és extra rövid séta után, Nikiékkel karonfogva, hazamenekültünk a nagy meleg elől. Mivel már nagyonközel van a Mama névnapja, nekiálltunk az ajándékának. Nem írom ide, hogy mi az, mert Ő is olvassa a blogot :) majd, ha megkapja, megmutatom. Míg mi készítettük a meglepit, Ti szétszedtétek a lakást. Most nem túlzok... mikor felpillantottam a nagy munkából, mintha bombatámadás ért volna minket...Apa hazajött és neki is ez volt a véleménye. A legjobb játék az volt nektek, hogy a kanapéra felálltatok és míg mi az "ugráljunk, mint a verebek, rajta gyerekek"-et szavaltuk, Ti ugráltatok. Közben sikítva nevettétek ki egymást :) Miután a Nikiék elmentek, egyből elaludtál. Hála a negyed 7-es kelésnek.

Délután a Nikiékkel sétálni, pontosabban motorozni indultunk. Közben találkoztunk a Ritáékkal, akiknek eszük ágában nem volt sétálni. Hála a ráhatásunknak, ők is lejöttek velünk a focipályára. Számomra azzal telt a móka, hogy nem győztem utánad rohangálni, mert nem volt elég egy 30x15 méteres focipálya, meg kellett nézned, mi van azon túl...de szerencsére jól elfáradtál. Hazaérkezésünk után 20 perccel már aludtál is.

Szombaton reggel elmentünk hármasban a Tescóba, mert kifogyott az éléskamránk :) Gyorsak voltunk, ezért volt még időnk arra, hogy elmenjünk a DM-be is, mert Tünde megkért, hogy vegyek a születendő kisfiának pelenkát. Apa meg is jegyezte, hogy minek kell már most megvenni? Mondtam, hogy mert csak 3 hét van hátra és ilyenkor azért már illik :)

Mivel volt 50%-os kuponom a C&A-ba, azt is levásároltuk. Kaptál 2 db trikót és egy 10 db-os bugyicsomagot. Mert ha szabadon van rajtad a pelus, azt egy mozdulattal leszeded. A bugyi némileg meggátol ebben. De nem 100%-ban...

Ezután elmentünk a Sparba Apának parfümöt venni, de megszűnt a bodé, ahol eddig vettük :( így hazajöttünk.

Délután elmentünk a Plázába pelust venni. Mivel nem volt társaságunk, végignézhettem, amit mással nem lehetett volna. Voltunk könyvesboltban, ruhásban, cipősben. Utána még sétáltunk egy órát. Mikor hazajöttünk extra nyűgös voltál, sírtál. Nem tudtam eltalálni, hogy mi bajod lehet, mert semmi nem volt jó. Apa szerint nagyon fáradt lehettél. Nem tartottam valószínűnek, mert még 8 óra sem volt. Fogtam a homlokod, de nem volt meleg. Viszont úgy tűnt, mintha nem szelelne az orrod. Fújtam bele Fluimare-t. Adtam teát, tettem bele Calcimuscot és C-vitamint és lefeküdtem melléd. Kb. fél óra múlva aludtál. Éjfélkor felébredtél és inni kértél. Adtam és megfogtam a homlokod, ami elég meleg volt. Megmértem a lázad és 38,6 volt! Kaptál egy fél adag Nurofent és visszaludtál. 2 óra múlva újra szomjas voltál.Megint leküldtél egy üveg teát és elaludtál. A következő ébredéskor már sírva szaladtál az ágyunkhoz. Apához bújtál és elaludtatok. Aztán megint megébredtél inni, közben Apát lezavartad ágyról. Innetől (4 óra) reggel 6:21-ig aludtál.

Bár a szegény Dorci is nyavajás, Apával mégis a bolti klímára gyanakszunk...kint 35 fok, bent meg 25... ezt nehéz tolerálni... lehet emiatt sikerült megfáznod... remélem hamar túl leszel rajta... addig is, amikor csak lehet, egyedül megyek boltba.

Nincsenek megjegyzések: