2009. január 9., péntek

213.

Tegnap úgy döntöttem, hogy csak akkor kapcsolom fel a villanyt a szobában, amikor már tényleg nem látunk. Felhúztam az ablakokon a reluxát, és mivel még délután 4-kor(!!!) sütött a nap, csak fél 5-kor volt rá szükség. Ez már haladás :) ! Minden nap egy picivel később sötétedik! Ezt észben tartva, remélem hamarabb is jön a tavasz :)))

oOo

Szeretném megkérdezni azoknak a véleményét, akiknek babakonyhát hozott a Jézuska (láttam, hogy szép számmal voltatok), hogy mit főztök benne? Vagy ahhoz járt főznivaló? Nálunk nem, ezért az én kreatívságom egyelőre a gesztenyéig és a só-liszt gyurmából készült bogyóig tartott...


5 megjegyzés:

csai írta...

Nekünk volt hozzá 2 virsli, és 2 tojás... Ha nem ezeket főzzük, akkor fantázia babot, borsót, Csenge mindig mondja, mit főzött, és mi ahhoz viszonyítunk... sózzuk, cukrozzuk...
A Sparban lehetett kapni egy csomó mindent kiskonyhához, én is szeretném megvenni Csengének. Nme is volt drága..

M írta...

Szia! Az egyik barátnőm kisfiának is van babakonyhája. Ő 100 Ft-os boltban vett hozzá mindenféle műanyag zöldséget és gyümölcsöt, azokat szokta "megfőzni" a kicsi.

M.

ilgya írta...

Mi is műanyag zöldségekkel,gyümölcsökkel főzünk,de van mikor csak a nagy semmivel,Réka úgy csinál,mintha lenne benne valami,azt kevergeti és abból kapok én is. Az a legfinomabb.

Timocska írta...

Nekünk is vannak műanyag zöldségeink, gyümijeink. De néha kavargat gyurmagombócokat, gesztenyét, kölesgolyót is Lillus. :)

Zsukkata írta...

Nekünk nem hozott babakonyhát Jézuska, Rád viszont egy barátkozós-ölelés vár a blogomon :-))