2009. január 12., hétfő

214.

Eleinte csak baba-blogokat olvasgattam. Aztán ezt az egyet rendszeresen. Majd annyira megtetszett a blogolás, hogy a bátorításnak köszönhetően én is belefogtam. Nem is gondoltam, hogy nekem/nekünk is lesz olvasótáborunk, és hogy a mi hétköznapjaink valakit is érdekelni fognak. Pedig így van!
Jönnek sorban az egyelőre ismeretlenek, akik itt is maradnak és ismerősök, barátok lesznek. És én is megyek, olvasom Őket, hogy kivel mi történt azon a napon/héten. És így egy nagy baráti kör tagjai leszünk. Nagyon jó közéjük tartozni! Együtt örülni, szomorkodni velük, látni, hogy ők is ugyanolyanok mint Te, vagy mint én :)

És miért jutott ez eszembe? Mert Katától olyat kaptam, hogy csak na! Egy barátság oklevelet!


"Igazából nem is jó szó rá a díj - szóljon, akinek eszébe jut rá jobb kifejezés - inkább jelzés a barátságról és a közelségről, ami legkevésbé értendő földrajzilag.
Lényege, hevenyészett fordításban: "Ha blogolsz, hiszel a "proximitásban" a térben, időben, és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte. Ezek a blogok különösen varázslatosak. Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak vagy a hatalom érdekli őket. Reméljük, hogy amikor kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni. Figyeljünk oda jobban az ilyen blogokra!
Add tovább nyolc újabb blogolónak és mutasd meg ezt a leírást is!"



8 megjegyzés:

ilgya írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
ilgya írta...

Meg vagyunk hatva!!!Szívünk szerint vissza is küldenénk nektek (is),de mivel ez egy lánc,ha jól értékelem,így csak köszönjük szépen és a barátságotokat is!

Rena írta...

NAgyon szépen köszönjük! S igyekszem gyakrabban jönni! Ki is teszem a blogra majd, úgy örülök neki!

Bianka és Karina írta...

Igazán nagy megleetést okztatok Nekünk!:))
Nagyon szépen köszönjük!Örülünk,hogy a barátotok lehetünk,és,hogy az a játék összehozott minket.:)))
Pusza!
Bius És Judit

csai írta...

Nagyon szépen köszönjük! :) Már meg is csináltam!

Kata írta...

Nagyon szépen köszönjük mi is!!!:)
Teljesen meghatottál!!!!

M írta...

Hát ez nagyon jólesett, szereztél egy szép napot!!! :-)
Köszönjük szépen, már megérte blogolni :-).

-krisztina- írta...

Mindegyikőtöket szeretjük, ezért is olvasunk Titeket!

A többieket is szeretjük, csak 8 felé oszthattam, és hagytam, hogy más is adhasson nekik ;)