2009. február 4., szerda

238.

Mi is csatlakoztunk az Ilgya által kitalált "Tanuljunk játszva " programkészítő team kerestetik mozgalomhoz. A lényege: heti egyszer 1 óra aktív játékos foglalkozás.

Kezdted az állatos fa kirakóval. Először egyedül raktad ki, olyan sorrendben, ahogy neked tetszett. Utána pedig amit mondtam, azokat raktad (vagy nem raktad) a helyére :) Közben volt látványos szenvedés, játék dobálása, ágy alá bújás... de amúgy tetszett ez a játék, mert szerintem az összes játékod közül az ilyen típusút szereted a legjobban.


Következett a mozgás. Van egy kukacunk, amit nagyon szeretsz, csak helyhiány miatt nem szokott elöl lenni. Kinyitottam és dobtam mellé 4 db párnát, meg egy lavórt és kész is volt az akadálypálya. Nagyon ügyesen egyensúlyoztál a kezeiddel, mikor a párnákon lépkedtél, a lavórról pedig leugrottál. Ez is nagyon tetszett, ezzel játszottál a leghosszabb ideig.


Utána még egy kis kirakózás (mondom, hogy ez a kedvenced) :


Aztán kipróbáltuk a labda dobást. Először kicsit, majd nagyot dobtál a lavórba. Érdekes volt, hogy amíg a kicsi volt a kezedben, azt kicsit lendítetted, a nagyot meg nagyon, így a kicsi el sem ment a lavórig, a nagy meg ki is esett belőle. Ez nem tetszett annyira.


Aztán főztél finom husis ebédet a babának, és mivel "pojjó" lett, ki is hűtötted az ablakban, épp úgy, ahogy én is szoktam a te ebédedet. Közben persze gyakran kóstolgattad, fűszerezted, és a főzőkanálról is leverted az ételt:


Aztán megetted a babát, és még mindig forró volt, meg is fújtad az ebédet. Adtál neki inni is, és te is megszomjaztál a nagy főzőcskézésben:


Aztán még felsoroltad gyorsan a képen látható járműveket. Lassan külön megtanítom a trolit, villamost, meg a metrót. Nehéz lesz, mert nálunk ilyenek nincsenek, ezért most mindegyik busz (és van rajta űrrepülőgép, meg helikopter is, de ezek meg mind "jepülő"... jól van, nem 2 éveseknek találták ki ezt a táblázatot):


Aztán levezetésképpen (hintaló hiányában) lovacskáztunk egyet:


Nagyon jó volt ez a játékos délután. Nem is fért bele egy órába, ezért úgy érzem, hogy nagyon hasznosan töltöttük el ezt az időt!!! És próbálom úgy alakítani a dolgokat, hogy ne csak 1x jusson rá idő egy héten.

1 megjegyzés:

ilgya írta...

Nagyon szuperül oldottátok meg a feladatokat! Elvittem a blogomba is!