2009. április 27., hétfő

274.

Régen írtam, de sok újdonság nem történik velünk. Csak rohannak el mellettünk a napok. Sok időm nincs írni, de ha esetleg mégis, akkor sem kedvem, sem erőm ahhoz, hogy megírjak egy bejegyzést. A hozzászólásokból látom, hogy nem nagyon vannak már olvasóink sem, ezért nem is érzem rosszul magam amiatt, hogy olvasnivaló nélkül hagyom őket.

Pénteken fodrásznál jártunk. Azt hittem, hogy mennyire fog neked tetszeni a fésülködés, meg a hajvágás, de nem így történt.
Amikor beültél a székbe, már görbült is le a kis szád. Annyira édes voltál, alig bírtam abbahagyni a nevetést. Aztán megfogtam a kezedet, hogy érezd, hogy nem hagylak magadra. Annyira szorítottad, hogy mire vége lett a hajnyírásnak, az ujjamban nem volt vérkeringés. Csini csajos, nyárias frizurád lett. Még Apának is tetszik (és ez nagy szó!).
Nekem is jóóó rövid lett a hajam. Túl rövid. De haj, így aztán úgyis megnő, csak meg kell szokni a látványt.


Van egy dolog, ami miatt rettentő szomorú vagyok: újabban mikor azt mondom, hogy szeretlek, vagy imádlak, mindig azt válaszolod, hogy én nem szejetlek, én nem imádlak, ne szejessél, ne adjál puszit. Kitérsz az ölelésem elől és eltolsz, ha puszit akarok adni.
Remélem, ez csak az aktuális dackorszak miatt van, nem pedig így is érzed, mert akkor nem tudom mi lesz.

Apa ma reggel jól megnevettetett. Az a mániája, hogy az ingek összemennek állás közben vagy a magas hőfokon való mosástól. 40 fokon mosom azokat. ..
Én már múltkor is mondtam neki, hogy szerintem hízott, de akkor még nem volt rá bizonyítékom. Aztán beírtam az aktuális állást a naptárba. Ma, amikor megint szóba jött az ingek mérete, mondtam, hogy álljon rá a mérlegre és kiderül. Végül nekem lett igazam, mert 2 hónap alatt 2 kg-t szedett fel. Eddig is kövérek voltunk, de ez már több a soknál, úgyhogy jövő héttől újabb diéta következik. Kíváncsian várom, meddig bírjuk. Nem szoktunk sokáig kitartani az elhatározásunk mellett. Legalább ebben is hasonlítunk ;)

Ezen a héten megint délutános leszek, úgyhogy megint annyi ideig találkozunk csak, míg elviszlek reggel a bölcsibe :( Viszont megint szerencsém van, mert ez a hét megint csak 4 napos. Amúgy általában csak 4 napot dolgozunk egy héten (a válság miatt persze!), de eddig csak 1x kellett szabadságot kivennem, mert a múltkori délutános héten meg húsvét volt, így az ünnep miatt nem kellett szabadság.
Még nincs semmi programunk május 1.-re, de Apa azt mondta, hogy elmegyünk majálisozni, mert úgyse tudod mi az, és felülhetsz akármire, amit megkívánsz.
Szombaton ApaMamához megyünk előre köszönteni anyák napját, vasárnap meg AnyaMamához, bár ezt neki még nem mondtuk :)

7 megjegyzés:

M írta...

Szia! Nehogy azt hidd, hogy nincsenek olvasóid! Én legritkábban is 2 naponat betérek. Viszont sokszor nem enged kommentelni a rendszer, hiába írom be ötször a jelszót :-(. (Egyébként a Lepkevár bloghoz is ezért nem sikerült tök régóta hozzászólnom :-(((.)
Remélem, ez elmegy...

csai írta...

Szia Kriszta!

Tévedsz, ha azt hiszed, nincs olvasód, csak pl. rám is rám tört a nem írás korszak... :P
Csinik lettetek! :)

-krisztina- írta...

Köszönöm, hogy visszajártok hozzánk, még ha nincs is új téma. Jó ezt hallani :)

ilgya írta...

Én is mindig jövök, a számlálóból nem látszik? Vagy itt nincs is?????
Sokszor csak elkönyvelem magamban az eseményeket,és nem tudok mit írni vagy nincs is rá időm,egyszerűen végig olvasom aztán kész,de tudd,hogy én is jövök mindig. A scrap-es blogomban mindig látom,ha frissült az oldal.
Mi éppen bújós időszakban vagyunk a Rékuval,így nem tudok tanácsot adni,bízom benne,hogy átmeneti ez a nemszeretlek korszak Szabinánál,sőt,biztos vagyok benne....
jók lettek a frizurák.jöhet a nyár

(ja és ilyenkor nyáron-tavassszal másnál is alkotói válság van blogolás terén,majd télen ősszel bepótoljuk)

Kata írta...

Én is jövök mindennap!! Csak nem mindig kommentelek, főleg, ha kisasszony az ölemben van, olyankor az lehetetlen.
De nagyon is érdekel, hogy mi történt Veletek!!!
Szépek vagytok az új frizurával!:)
BIZTOS, hogy nem komolyan gondolja Szabina, amiket mond, a dackorszak része lehet. BIZTOS, hogy szeret Téged!!!

-krisztina- írta...

Köszönöm, hogy itt vagytok ti is! Nem is kell kommentelni mindig (mert én sem szoktam hozzátok :P), ez a mostani nekem elég volt, hogy tudjam, hogy kattintotok azért ide is :)

Kata írta...

Emlékszel, egyszer mit írtál nekem kommentbe? Hogy minimum addig fogsz olvasni, amíg A. le nem érettségizik....hát én is így vagyok Veletek. Szabina diploma osztójára is kíváncsi vagyok, sőt még Hugicáról/Öcsikéről is szeretnék olvasni!!:DDD
Milliószor puszilunk Benneteket!!:)