2009. július 23., csütörtök

303.

Vasárnap:
  • Apa Sopronba ment versenyezni, este jött haza. 6. helyezést ért el!!!
  • te délelőtt festettél az új festékeddel, míg én a húst paníroztam be. Aztán rájöttél, hogy panírozni sokkal jobb, így inkább "segítettél" nekem.
Hétfő:
  • ???

Kedd:
  • kitaláltuk, hogy nincs szükségünk 2 számítógép asztalra, meg 2 számítógépre, így az egyiket összecsomagoltuk, és felszabadult egy csomó hely, ahová áttoltuk a szekrényt. Ehhez először mindent ki kellett pakolni a szekrényekből, majd áttolni, utána meg visszapakolni mindent. Jó buli volt...
  • te meg Apa délelőtt elmentetek Apa munkahelyére, hogy nyugodtan tudjak pakolni. De olyan sokára jöttetek, hogy a szekrényeket is áttoltam.
  • Apa megállt az autópálya mellett, mert egy német rendszámú autó vészvillogózott. Az autóban 2 kisgyerek ült. A pasasnak pénzre, vagy benzinre volt szüksége. Apa nem akart neki adni pénzt, inkább benzinért ment volna. A pasas egy pecsétgyűrűt adott Apának 10 liter benzin áráért (2750 ft). Én csak tátottam a szám, hogy ekkora gyűrűt, ennyi pénzért???
  • nem volt időm főzni, ezért mikor megjöttetek Apával, elmentünk az ebédért. Finom májgombóc leves volt, csikós tokány meg tarhonya, de te riszát kívántál, így alig ettél belőle.
  • vacsorára is alig ettél a melegszendvicsből.
Szerda:
  • befejeztük a rakodást a szobában
  • én 1 órán keresztül kockáztam fel a marhahúst, mivel Apa vörösboros marha pörköltöt kívánt.2 napra szántam, de még aznap (igaz csak este), de elfogyott.
  • közben te meg Apa bementetek a céghez, mert megérkezett Apa íjászruhája, én addig is tudtam tenni a dolgomat.
  • elmentünk az ékszerészhez, mert nem hagyott nyugodni a gyűrű dolog. "Természetesen" nem arany, hanem réz... :)
  • nem ettél ebédet, csak nyammogtál egy kevés tejfölös noklit.
  • délután lementünk a Tündiékkel homokozni, ahol másfél órát lent voltunk.
  • nem ettél vacsorát sem.
  • 10 óra előtt nem sokkal aludtál el.
Csütörtök:
  • reggel ébredés után a Lidl-be akartunk menni, de a fél 7-es ébredésed után még visszaaludtál 1 órácskára, és még akkor sem akartál felkelni. Ez nekem furcsa volt. Kivittelek pisilni, és mire végeztél, már folyt rólad az izzadság. Gondoltam, letusollak, mert úgyis jót fog tenni. Átvittelek a fürdőbe, de nyűgös lettél, semmi nem tetszett. Akkor láttam meg, hogy remeg a kezed. Kérdeztem, hogy jól vagy-e? Azt mondtad, hogy nem, fáj a pocakom, és elkezdtél sírni.
    Gyorsan letusoltalak, és próbáltalak kikérdezni, de nem nagyon lehet adni a szavadra, mert olyanokat is mondtál, hogy fáj a punim, hajam, kezem... Felöltöztünk és első utunk a pékségbe vezetett, mert magot akartál enni, ezért vettem neked magos pogácsát. A felét be is faltad, míg elértünk a Lidl-be, majd ott is kértél egy magos zsemlét, ami elfogyott, míg a pénztárhoz értünk. Utána már volt egy kis színed, nem is voltál nyűgös, és azt mondtad, hogy most nagy lesz a pocakom.
    Éhes lehettél nagyon...
  • én ebben a nagy melegben ugyanis nem erőltetem az evést neked, Apa viszont igen.
    Tegnap az ebédnél sem voltál hajlandó enni 2-3 kanálnál többet, és én rábólintottam. Apa meg akart tömni... (de nem engedtem). Délután ettél elég sok sárgabarackot, így nem aggódtam, hogy tök üres a gyomrod.
    Az üdítő viszont fogy literszámra. Édesítőszeres. Én már nem bírok ránézni sem, mert nekem annyira nem ízlik, hogy inkább nem iszok egész nap, csak azt ne kelljen, de te meg iszod nyakló nélkül.
    Szerintem inkább az lehetett, hogy az éhgyomorra ittad a löttyöt, és megpiszkálta a gyomorsavadat...
  • miután hazajöttünk a boltból 11-kor, megetted a pogácsa másik felét, meg a pizzánkból is falatoztál. Alvás előtt nem mertem ebédet kínálni neked, nehogy most meg össze-vissza egyél, és attól legyél rosszul.

1 megjegyzés:

csai írta...

Sziasztok!

Köszi az érdeklődést, majd jövök és írok egy kisebb kalandregényt, csak épp megemésztés alatt van.

Nagyon csini lett az új "ruha"! ;) Azért be szoktam ám Hozzátok kukkantani, csak az a fránya írás... az nem jön össze! :S

Puszi