2009. július 29., szerda

306.

Tegnap este fürdéskor kipróbáltuk, amit Ilgya ajánlott: papírhajó a fürdőkádban. Gondoltam, majd tök jól eljátszol velük, csináltam egy egész flottát. Erre sikítófrászt kaptál attól, hogy vízre mertem bocsájtani... Mert te a szobában a szőnyegen akartál játszani velük...


Ma délelőtt pedig ezt terveltem ki neked: (egyik blogon láttam, nem találom már, melyiken) papírtörlőre 3 különböző színű filccel rajzoltál, majd utána vízzel, ecsettel elkented, így összemosódtak a színek. Először 10 percig tartott a 3 papírtörlő összemázolása. Aztán kaptál még hármat:


Után meg fogtam egy üres rajzlapot, egy kis pohár vizet, bele egy pár csepp ételszínezéket, és ezzel festetted be a lapot. Meg magadat, meg az asztalt, meg az ágyra is jutott egy kevés. Az eredmény pedig az erkélyen szárad, és majd legközelebb ugyanarra más színnel fog festeni:


1 megjegyzés:

ilgya írta...

De nagyon ügyes....sajnálom,hogy nem jött össze a hajókázás,de a festésben nagyon belejöttetek...nagyon koncentrál a drága:)muszáj lesz nekünk is kipróbálni a kéztörlőset,tetszik....és a konyhába is tudjuk majd főzés közben.... óhhh je
Köszi a linket,így már érthető a gumi:) Nem semmi miket ki nem találnak,de annyira ötletes a dolog.... Annyira rendi vagy,hogy ilyenekkel foglalkozol és meg kerested nekem!!!!cup cup!