2009. július 31., péntek

307.

Csütörtökön szintén spontán ötlettől vezérelve, elmentünk a Velencei-tóra strandolni egyet. Még réges régen voltunk ott, motorral, sátorban 3 napot. Most pedig csak egy egész napos pancsolásra mentünk.
Fél 11 volt, mire megérkeztünk. Szerencsére kánikula volt, és hétköznap lévén alig lézengtek a strandon páran. Felállítottuk a félsátrunkat, úszómellényt és úszógumit fújtam és már startoltunk is a vízbe. Az úszómellény az első 5 percben megbukott, mert állandóan elvesztél benne, és nem érezted jól magad a vízben, ezért hanyagoltuk is ezután. Maradt a bébi úszógumi (ez a 2. idén, mert egy már felmondta a szolgálatot), de nagyon jól bevált. A víz sem volt hideg (24 fok volt kiírva, de mi csak a gyerekrészben voltunk, ahol szerintem melegebb volt), az első perctől fogva élveztük a pancsolást. Aztán Apa egyszer csak felkapott úszógumistól és odadobott hozzám. A meglepettségtől ledermedtem, hogy dehát... Aztán elkezdtél hangosan nevetni, sikongatni, így adtad a tudtunkra, hogy jöhet a folytatás :)
Mikor meguntuk (mi) a dobálást, kavicsot gyűjtöttünk a víz alól (nem volt nehéz, mert 70 cm volt a mélysége), te meg átdobáltad a bóján túl. Amikor ez is uncsi lett, akkor meg csak néztük a víz hullámzását, a halak pipálását, ami után néha-néha előbukkant hatalmas csobbanással egy méretes csuka :) Addig maradtunk bent, míg el nem kezdtél vacogni :)
Ekkor ettünk egy ebédhelyettesítőt, majd itt volt az ideje a délutáni alvásnak. Hát ez nagyon nehezen jött össze, biztos beletelt egy órába, mire elaludtál. Apa közben eltűnt, majd azzal a kérdéssel jött vissza, hogy van-e kedvem ottmaradni éjszakára? Na erre végképp nem számítottam, de belementem.
Mivel annyira volt terv nélküli ez a nap, hogy útközben kellett vennünk kést is, hogy tudjunk enni valamit (persze a kés csomagolásának kibontása szintén kést kíván), egyből átfuttattam az agyamon, hogy mennyi mindent kell vennünk ehhez az 1 éjszakához. Kezdődött azzal, hogy elfelejtettem neked bugyit tenni. Így mikor bevásárlásra indultunk, az első utunk egy kínaiba vezetett, ahol bugyi-trikó szettet vettünk neked. Aztán vettünk egy csomó üdítőt (amit még most is iszunk), vacsorának valót (abból lett a reggeli is), tusfürdőt, meg úgy összességében sok apróságot, mert itthon derült ki, hogy a szálláson kívül elköltöttünk 11 ezer forintot...
A kempingben kibéreltünk egy lakókocsit, amit este el is foglaltunk. Utána még mentünk egy pancsolásra, szintén szájkékülésig :) Utána meg sétáltunk egy jó nagyot a parton, amíg elviselhetetlenné nem vált a hisztid. Pl. láttam, hogy elkezdesz szaladni, utánad is szóltam, hogy ne, mert elesel, de rá 1 mp-re elestél, és elég csúnyán összenyomtad az arcod, szemed, kezed. Nem tetted ki esés közben a kezed egyáltalán, úgyhogy teljesen "pofára" sikerült. De ezután sem fogadtál szót, még véletlenül sem.
A lakókocsiban megterítettünk az ágyon és vacsiztunk egy nagyot. Te a sajátodét már fekve és becsukott szemmel fogyasztottad el, a sötét odúban. (Csokis kifli volt a menü, amivel sikerült összekenned az ágyat, én meg ügyesen bele is ültem. Pont úgy néztem ki, mint aki nem ért ki időben a wc-re...) Mégis vacsi után még egy fél órát énekelve szórakoztattál minket (meg a többi kempingezőt). Miután elaludtál, áttettelek a saját ágyadra, ahol úgy éjfélig el is voltál egy szó nélkül. Aztán kezdődött a szokásos buli: szomjas vagy, fáj ez-az, kéred ezt-azt, feküdjek ide, csináljam azt. Végül meguntam a földön üldögélést és lefeküdtem melléd. Az ágy 180 cm hosszú és 50 cm széles lehetett. Itthon a kétszemélyes kanapén nem férsz el egyedül... Nem részletezem, hogy milyen volt az én éjszakám... mert te természetesen aludtál reggelig...
Gondolkodtam rajta, hogy este ki kellene mosnom a nadrágom, de Apa meggyőzött (meg a lustaságom), hogy ráérek reggel kimosni, úgyis megszárad a napon pár perc alatt. Reggel a felhőktől látni se lehetett az eget, ráadásul nagyon hűvös szél is fújt. Kipakoltunk a lakókocsiból és úgy döntöttünk, hogy nem maradunk tovább, mert semmi strandidő formája nem volt az időjárásnak, így inkább kirándultunk egyet.
Elmentünk a közeli Pákozdra, ahol az 1848-as csata emlékhelye van, voltunk a múzeumban is, ahol csak nekünk (mert nem volt más látogató) egy terepasztalon bemutatták a csatát. Sétáltunk sokat az emlékhelyen, ahol éppen nagy beruházás folyik, mert most építik a emlékházat és a tanösvényt, ami szerintünk tuti jó lesz, és jövő februárra készül el. Aztán olyan dolog történt mint még soha: lemerült az akksi a fényképezőgépben, amit én egy tragédiaként éltem meg, ezért nem is mentünk máshová. Mert ha nem örökíthetem meg a helyet, akkor látni sem akarom...
Így aztán fél 12-kor autóba ültünk és elindultunk haza, 2-kor érkeztünk meg. Itthon meg mostunk, főztünk, Apa most edzésen van, te már alszol, és az én szemeim is leragadnak...

Képek ITT!

Bianka és Karina írta...

Nagyon klassz kis programotok volt.:))
Itt voltatok tőlünk nem messz ám.:))
Mi is pont csütörtökön akartunk lemenni egyet pancsizni,de elhalasztottuk.:PP

Pusza!

-krisztina- írta...

Most megnéztem, és tényleg nem messze voltatok... pedig ha én ezt tudom... :)

Kata írta...

Húú, ez nagyon jó program lehetett! Örülök, hogy jól éreztétek Magatokat!:))
A képek is jók, szépek nagyon!:)