2009. augusztus 3., hétfő

308.

Hogyan tudtam 2 nap alatt 4-5 kg-tól megszabadulni???
Valószínűleg a Velencei-tavon sikerült beszereznem a calicivírust és ennek segítségével nem nehéz :$
Már pénteken a hazaúton is rosszul éreztem magam, de szombaton már annyira odavoltam, hogy az ágyból is alig tudtam felkelni, pedig muszáj volt, mert a cucc jönni akart kifelé. Délutánra már egész jól voltam, úgyhogy megnyugodtam, hogy megmaradok. Éjjel megint járkáltam a wc-re, ezért vasárnap elmentünk az ügyeletre.
Amikor az orvos megvizsgált és megnyomkodta a hasam, már egész jól éreztem magam, sőt, mire hazaértünk, már éhes is lettem. Mert természetesen péntek óta a kajára gondolni sem bírtam. A Mama főzött fincsi zöldségleves, amiből ettem jó sokat, meg almakompótot, ami valószínűleg rendbe tette a gyomromat. Mondta is az orvos, hogy nem fog 12-24 óránál tovább tartani a folyamat.
Szerencsére már teljesen jól vagyok, de azért tovább tartom a diétát, ami egyáltalán nem fog ártani :)
Azt nem tudom hogyan, de szerencsére csak én kaptam el hármunk közül.

Nincsenek megjegyzések: