2009. augusztus 3., hétfő

309.

Tegnap sajnos véget ért a jó világ, letelt a 16 napos szabadság :(((
Úgy érzem azonban, hogy sikerült jól kihasználnunk az időnket, bár el tudnám képzelni az életemet még 1-2 hétig itthon, de szerintem akkor sem csinálnék mást, vagy többet, mint eddig.
Reggel már izgultam kicsit, mert akárhányszor kérdeztük, hogy várod-e már a bölcsit, mindig nemleges volt a válasz. Mikor felkeltettelek, meg is kérdezted, hogy hova megyünk, és mikor mondtam, hogy menni kell a bölcsibe, mondtad, hogy nem, és a fejedre húztad a takarót. Aztán végig magyaráztam a reggelt, hogy kik várnak a bölcsiben, így viszonylag könnyen és időben el is tudtunk indulni. Még húztam egy kicsit az időt az öltözőben, hogy ne kelljen olyan hamar bemenned, de mégis el kellett búcsúzni tőled. Kaptál egy hatalmas puszit, és már mentél is a csoportba. Megint nem fordultál vissza, így megnyugodtam, hogy nem vágysz vissza. Sóhajtottam egy nagyot, és elindultam haza.
Elindítottam 2x a mosógépet, ki is teregettem, főztem magamnak egy nagy fazék zöldséglevest, aminek több, mint a fele el is fogyott, most pedig hallgatom a déli krónikát, majd lassan készülődök, hogy újra elinduljak a munkahelyemre. Nagyon nem várom és tuti, hogy furcsa lesz újra dolgozni.

Blogspotos bloggal rendelkezőktől szeretném megkérdezni, hogy mi van akkor, ha a blogba feltöltött képek száma eléri az 500-at?
Mert egy albumba csak 500 képet lehet feltölteni, vagy ez kivétel?
Nem lehet többet feltölteni?
Új blogot kell nyitni?
Vagy akkor is lehet folytatni a blogolást, csak akkor nem a blogba, hanem a picasa-ba kell feltölteni a képet és onnan beilleszteni ide?

10 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Szegény,jól megjártad,és még volt egy gyors fogyókurád is.:PPPP

Biztosan nehéz visszatérni a szürke hétköznapokban.:P
Én azt sem szeretm,ha Apa szabi után megy vissza melózni.:PP

Reméljük csajszi ügyes volt a bölcsibe.:))

Pusza!

Kata írta...

Drága Krisztina!
Nagyon boldog névnapot kívánunk Neked!
Sok-sok puszi!

-krisztina- írta...

Kata!

Köszönöm ezt is meg a lapot is! Nagyon aranyosak vagytok!

Puszi :*

Lepkevár írta...

Utólag is nagyon boldog névnapot!

Szerintem itt nincs limitálva a képfeltöltés, bár még sosem néztem utána. :)

-krisztina- írta...

Köszönöm neked is!

Valamikor, amikor elkezdtem itt blogolni, akkor úgy olvastam a picasaban, hogy albumonként 500 kép feltölthető.
Persze azóta sem találom, hogy hol van ez...

Timocska írta...

Szia!

Na, hogy alakul a bölcsi? Lillus tegnap már nem sírt, tök boldog voltam. :)

Ja, és utólag is boldog névnapot! :)

-krisztina- írta...

Timi!

Köszönöm a jó kívánságot!

Bölcsi: nálunk ez viszonylag sima ügy. Reggel, mikor felébresztem, mindig megkérdezi tőlem, hogy nem megyünk bölcsibe? mikor mondom neki, hogy de, ma még megyünk, akkor visszakérdez, hogy de miért, meg egy kicsit szomorú, de simán segít a felöltözésben, szívesen megyünk az utcán és a bölcsiben sincs gond. most már kapok puszit és úgy bemegy, hátra se néz :)

M írta...

Én is boldog névnapot kívánok! (Mindennel elkések mostanában...)
Olvaslak ám rendszeresen, bár elég lehetetlen időpontokban és rohanva, de hát most ez van... :-)
Apáról lesz valamikor fenn kép "harci díszben"? Olyan kíváncsi lennék... :-)

-krisztina- írta...

Köszi Manka neked is!
Abszolút nem izgat, hogy NEM AZNAP, sokkal inkább az, hogy EGYÁLTALÁN az eszetekbe jutottam, ami tök jó érzés.

pl megsúgom, hogy a munkatársaim közül valószínűleg egyiknek sincs naptára...

lehetetlen időben tudsz csak jönni? én nekem már az is egy csodával felér, hogy 1 pici meg 1 mini mellett még van erőd/kedved netezni :)

Apáról van EGY darab fénykép, ami teljes menetfelszerelésben készült róla, hiába rágtam a fülét, hogy kérjen meg valakit, hogy fotózza le... majd felteszem.

Kata írta...

Remélem jól vagytok, csak nincs időd írni! Meg gondolom, fáradt is vagy.
De mindjárt itt van a 4 napos hosszú 7vége, remélem jut idő egy kis pihenésre is.
Puszi Nektek!:)