2009. augusztus 16., vasárnap

310.

A múlt héten nem sok említésre méltó esemény történt, főleg, mert délutános voltam...
Aztán szerencsére hamar szombat lett, ami hiphop eltelt valamivel.

Vasárnap a szokásos piaci sétánkat tettük a bolhapiacon. Megint sikerült turiznom neked néhány felsőt, meg nadrágot. Meg magadhoz édesgettél egy pénztárgépet :) amit azóta is előszeretettel veszel elő nap, mint nap.
Hétfőn és kedden nem voltam beszámítható állapotban, mert reggel 6-tól este 6-ig voltam. Addig a Mama vigyázott rád, etetett téged, játszott veled. Nekem ezeken a napokon nem volt se erőm, se kedvem téged nevelni, úgyhogy azt csináltál, amit akartál. De szerencsére nem szárnyalt a fantáziád ezeken a napokon :)

Az előbbieknek köszönhetően szerdán voltam először a konyhában szombat óta, ahol csak gyűlt és gyűlt a mosatlan edény... Még jó, hogy csak 3-an vagyunk és sok a tányérunk :)
Munka után azt sem tudtam, hogy minek álljak előbb neki: mosogassak, főzzek, mosógépet indítsak, szedjem le a szárítóról a ruhákat, rakjak rendet? 3 órakor elrobogtam érted a bölcsibe, ahonnan fél óra volt az 5 perces haza út. Úgy emlékszem későn feküdtem le, és sikerült mindenből egy kicsit csinálnom :)

Csütörtökön arra gondoltam, hogy jó lenne kicsit lemenni a játszira veled, de sajnos nem jutott rá idő :( így be kellett érned egy erkélyes homokozással. Szerintem egyáltalán nem bántad. Voltam a könyvtárban is, ahonnan elhoztam a Zsákbamacska című verses könyvet (Bartos Erika), amiből kb. 8 perc alatt megtanultál egy verset. Megpróbálom majd videóra venni.

Pénteken délelőtt nagyon borús idő volt, úgyhogy azon gondolkodtam, hogy mit is csináljunk majd itthon. Mire hazajöttem, ragyogó napsütés, és elég meleg volt. Azt már tudtam, hogy játszi lesz belőle, de azt még nem, hogy hol és kivel. Aztán a Niki hívott, hogy ráérünk-e, mert szívesen eljönnének. OK! Ez is megoldódott. Elég sokáig lent voltunk a játszin, ahol ti már szépen eljátszottatok egymással, mi meg jót beszélgettünk :) Közben sajnos mindketten megtapasztalhattátok, hogy milyen az, amikor a hinta szájba vág titeket...

Szombaton Apa dolgozott, mi meg egész nap vásárolgattunk, csavarogtunk a Mamával. Aztán csak egy órát aludtál délután, úgyhogy elmentünk ApaMamához is. Az eddigiekhez képest viszonylag nyugisan telt a délután. Persze, most is beszólt neked is meg nekem is, de megvédtem magam! Ami meg neki nem tetszett, és még ő volt felháborodva. Miután jól kiosztottam, megint egész normális lett, úgyhogy lehet, hogy csak az hiányzik neki, hogy néha valaki megmondja neki a frankót... Hazafelé megkérdeztem Apát, hogy haragszik-e mert beszóltam az anyjának, de azt mondta, hogy nem, mert már ideje volt, hogy ne csak neki mondjam, ha valami nem tetszik.

Vasárnap 8-kor keltem fel :) Te meg még az után :) Elmentünk megint a piacra Apának szerszámot kutatni. Talált is egyfélét, meg te is kaptál egy játékot a szokásos helyről. Jövő héten is megyünk! Mondtam Apának, hogy legközelebb vigyünk magunkkal babakocsit is, mert rettentő fárasztó fél percenként fel-le tenni téged. Apa nem rajong az ötletemért, mert ekkora gyereknek nem kell már kocsi, de szerintem még mindig jobb azt tologatni, mint hullafáradtan nézelődni.
Elmentünk még a Lidl-be, meg az ebédért. Elég jól ettél, még a desszertből ettél 1-2 kanállal. Most délutáni szieszta van, te alszol, Apa tévézik, én netezek :) nem sokára megyek robotolni a konyhába, meg vasalni a kánikulában...



3 megjegyzés:

ilgya írta...

Sajnálom,hogy ilyen gyorsan eltelt a szabi,nemsoká ránk is ez vár már előre félek tőle,hogy fogom megoldani a dolgokat...Örülök,hogy Szabina viszonylag könnyen visszarázódott a bölcsis hétköznapokban,Dávid már most mondogatja,hogy ő nem szeretne oviba menni és akkor még ott a Réka beszoktatása év elején...
Eleinte nem volt szimpi nekem a Zsákbamacska,még tavaly meg akartam venni,de belelapozva nem úgy tűnt,hogy megéri az árát,de így a könyvtáros verzió a kötet tanulmányozására nagyon jó ötlet,letelik a hosszú hétvége asszem vissza kell nekünk is rázódni a korán kelésre és a többi program beiktatására.Várom a vidit!

csai írta...

Láthattalak ma "vad motorosként a "kiserdő" felől jönni?
A parkolóba érve 2 törpe keringett előtted, és köszi a türelmedet, mert az egyik az "enyim" volt! :P ;)

-krisztina- írta...

Aha :)
épp azon rágódtam, mikor fognak leszedni engem a motorról, pedig én igazán nem siettetem senkit :)
szívesen odaszóltam volna, hogy hagyja, ráérek, meg nekem is van egy ekkora, tudom milyen... de akkor nem tévedtem :)