2009. szeptember 4., péntek

316.

Reggel arra ébredtem, hogy kérdezed Apától, hogy nem sokára jön haza Anya? Apa meg mondta, hogy itthon van, csak még alszik (ezek szerint járhatnék akár éjjeles műszakba is, nem nagyon foglalkoztat a dolog, hogy mikor vagyok otthon és mikor nem...). És jöttél át hozzám, megálltál az ajtóban, majd 100zal futottál az ágyhoz ölelkezni :)
Gyorsan bedugtalak a még meleg takaróm alá, de nem maradtál, mert mennem kell pisilni. Aztán innentől kezdetét vette a reggeli hiszti, mert te akartad lehúzni a wc-t, amit Apa már lehúzott, te akartad lekapcsolni a villanyt, amit Apa már lekapcsolt, nem fogadtál szót Apának, és tiszta víz lett a pizsamád. Aztán bugyiba, trikóba elkezdtél szaladgálni a lakásban, főleg a szőnyeg nélküli helységekben, és amikor rád szóltam, nem tetszett, és nyafogtál. Utána innivalóért nyafogtál, míg megcsináltam, mondtam, hogy bújj be az ágyba, aztán viszem. Persze nem bújtál be, csak ott fetrengtél félmeztelenül a nyitott erkélyajtó ellenére... Aztán hoztam a ruhákat, hogy felöltöztetlek, akkor meg be akartál takarózni. Úgy sikerült rád aggadtnom a ruháidat, hogy közbe nyakig be voltál takarózva... Kértelek, hogy vedd fel a szandálodat, de azt se akartad első (második, harmadik) szóra. Ezután már abbamaradt a nyafogás. Még indulás előtt sikerült megfésülnöm téged, és elmentünk. Aztán a földszintről visszafordultunk, mert jobbnak láttam, ha cipőben viszlek.
Az úton aztán jókedvűen elbeszélgettünk, kérdeztem, hogy hívják az új gyerekeket, de csak Kírát és KovácsMátét mondtad, meg egyszer Józsit. Kérdeztem, hogy tetszik-e az új nagycsoprt, és azt mondtad, hogy igen, menjünk oda legközelebb is. Mondtam, hogy minden kívánságod így teljesüljön, mert épp oda tartunk :) Az öltözőben már alig bírtál magaddal, annyira be akartál menni. Még megkértelek, hogy akaszd fel a mellényedet a fogasra (mert itt a nagycsoportban már feléred) és mehetsz is be.
Ma nem volt félős hangulatod, siettél a többi kispajtáshoz, leültél közéjük az asztalhoz. Kérdeztem az Andi nénit, hogy nem volt tegnap probléma, miután hazajöttem, de azt mondta, hogy semmi gond nem volt, játszottál egyből a "régi" ismerősökkel. Aztán közben mondtad a Csilla néninek, hogy mindjárt megyek az oviba! Ő meg kérdezte, hogy mikor, és rávágtad, hogy jövőre! Mondták, hogy egész nap sokszor mondogatod az ovit, nagyon várod már :) (reggelente az iskola és az iskolások tömege mellett sétálunk el, és akkor is mindig megjegyzed, hogy én már mindjárt iskolás leszek!)

1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Nagyon ügyi vagy!:))
Mostanában Én is az iskolába készülök.:))

Pusza!