2009. október 29., csütörtök

338.

Először is: a köszöntött nevében köszönöm a jókívánságot, nagyon aranyosak vagytok!

Aztán itt a múlt hét, meg az eddigi hét, már amire emlékszem:

Október 23. Péntek:
  • Apa versenyre ment Csákvárra, és első helyezett lett! Ügyes volt!
  • délelőtt ovis feladatlapokat oldottál meg, színeztél ki.
  • míg én főztem, addig te is: tarhonyát, paradicsom püré maradékát, sót, sült hal fűszert. Ennek következtében az egész konyha csatatérre hasonlított, viszont én megfőztem, elindítottam a mosógépet, kiteregettem, a szárazakat leszedtem. Valamit valamiért.
  • ettől a naptól kezdve kedvenc filmed lett a Garfield (és a valós világ), délelőtt 2x, délután 1x nézted végig. Vagyis nem meredtél a tv képernyőjére, hanem játszottál közben, de kikapcsolnom nem volt szabad.
Október 24. Szombat:
  • délelőtt elmentünk venni neked cipőt télire. Nagyon tetszik neked, le sem akartad venni egész nap.
  • ebéd után nagyon nehezen aludtál el: először Apa mellé akartál feküdni, aztán a saját ágyadba, aztán az ölembe a fotelba. Végül a saját ágyadban, mellettem aludtál el fél 5kor.
  • hívott a Niki, hogy menjünk át hozzájuk, de még aludtál. Mikor felébredtél, mégis átmentünk inkább. Dorci is kapott új cipőt, ezért te is eldicsekedtél a tiéddel.
Október 25. Vasárnap:
  • reggel lepasszoltunk téged a mamához, mi meg elmentünk venni szőnyeget a szobánkba. Mégis fel lesz újítva karácsonyra a szoba :) Elég jól elhúzódott a vásárlás.
  • 11 órakor értünk haza, és indultunk is : kacsát etetni Gönyüre a Dunához! Mikor megérkeztünk ragyogó idő fogadott minket, viszont kacsa nem volt egy szál se. Tovább mentünk Komáromba egy tóhoz. Ott voltak kacsák, de éppen sziesztáztak és eszük ágában nem volt kijönni a partra. Sétáltunk egy kicsit, majd indultunk haza. Meg akartuk nézni az erődöt, de drágának találtuk, úgyhogy nem mentünk be, inkább kint sétáltunk a réten. Hazafelé megint megálltunk Gönyün, de kacsák még mindig nem voltak. Jött viszont két hatalmas hajó. Ezek is nagyon tetszettek.
  • itthon nem akartál elaludni, pedig lefeküdtem melléd. Én már rég kialudtam magam, mire elájultál. Fél 6 volt.
  • ennek köszönhetően este 11ig fent voltál. Fél 12kor átvittelek a szobádba, és onnantól óránként megébredtél.
Október 26. Hétfő:
  • csak arra emlékszem, hogy a mosogatás tette ki a napom nagy részét. kb. 6tól fél 8ig űztem ezt a "sportot".
  • a Niki hívott telefonon, hogy a Dorcit hazaküldték a bölcsiből, mert bárányhimlős lett. Most árgus szemekkel figyellek, hogy nem pöttyösödsz-e.
    Dorcinak meg gyors, és pötty mentes gyógyulást kívánunk!
  • kitaláltam, hogy mivel van elég fekvőhely, mi lenne, ha nem kellene éjjelente maratoni távokat gyalogolnom mikor felébredsz? Az ágyunk mellé toltam az egyik ülőgarnitúrát és most azon alszol. Így is fent vagy egyszer minimum, de legalább ahogy megébredek, már alhatok is tovább.
    Meg különben is: idén a Jézuska a te szobádba hozza a karácsonyfát és úgy nehéz lenne, ha te meg ott aludnál közben...
Október 27. Kedd:
  • reggel felhívtalak telefonon, hogy megköszöntselek. Először elszomorodtál kicsit, mert azt kérdezted, hogy nekem nem lesz névnapom??? Mondtuk Apával, hogy dehogynem, neked ma van a névnapod! Boldog névnapot! Mikor a Mama hívott, már mondtad neki, hogy nekem ma van a boldog névnapom!
  • a bölcsiben is megköszöntöttek téged: te vittél ropit, meg kekszet, és kaptál egy buborékfújót és egy lufit.
  • délután elmentünk venni hajgumit a bölcsibe, mert minden nap csinálnak neked cifficoffit valakinek a hajgumijával.
  • délután pillangókat vágtam a szobadíszhez, te pedig későig Mr. Beant néztél. Apa meg 7 óta aludt.
Október 28. Szerda:
  • megint felfáztam a munkahelyemen :(, úgyhogy elmentem a herbáriába valami csodaszerért, aztán mégsem ott vettem, hanem a patikában.
  • átmentünk este a Mamához, ahol az ő bicajáról leszereltük, az enyémre meg átszereltük a gyerekülést. Jó móka volt :)
  • itthon ugráltál a kanapén. Apa szólt, hogy hagyd abba, de csak folytattad. Pár másodperc múlva, egy ugrás után csak azt láttuk, hogy eltűnsz a kanapé mögött. Egy pillanatig döbbent csendben voltunk, majd mikor felálltál és sírni kezdtél jól kinevettünk. Később Apa kérdezte, hogy nem akarsz ugrálni egy kicsit? Egyből rávágtad, hogy Többet nem ugrálok!
Október 29. Csütörtök:
  • ma meg azt találtam ki, hogy teljesen felesleges nekem 2kor eljönnöm a munkahelyemről, ha megtehetem ezt 3kor is, és akkor sem vagy semmilyen hátrányban az előzőhöz képest. Eddig sem volt elég semmire az a 15-20 perc, amivel korábban hazajöttem a bölcsibe menetel előtt, így legalább gyűjtöm a túlórákat, amiket ugyan nem fizetnek ki, de majd január-február időszakban jól fog jönni. Feltéve, hogy lesz még munkahelyem akkor...






3 megjegyzés:

M írta...

Szia! Vicces ez a Mr. Bean mánia... Az eredetit nézi ugye jól értem, nem a rajzfilmet? Egyszer valahol azt olvastam, hogy a színész, Rower Atkinson azt hiszem, otthon tök komoly családapa és hogy megtartsa a tekintélyét, a saját gyerekei nem nézhetik a Mr. Bean sorozatot...
Tök jók a képek, szép helyeken jártatok! Üdv.: M.

M írta...

Rowan, nem Rower...

csai írta...

Kriszta!

Nagyon Boldog Névnapot Kívánunk!