2011. március 2., szerda

Gyakorlat 2. nap

Ma kicsit fáradtam érkeztem meg, de azért igyekeztem használható állapotba kerülni :)
Egyébként a mai nap amúgy is szétszórt volt: a mi ovinkban fényképezés volt, kellett az ünneplő, amit nem sikerült első nekifutásra kiválasztani...
Reggel a Kata korábban jött, mint kellett volna, mert a Berci nem érezte jól magát, és így korábban haza is tud menni délután (szerencsére nem volt rá szükség).
Az Andi elvitte az övéit a sószobába diafilmet nézni, mi meg addig szinte minden játékot kipróbáltunk, ami a csoportban megtalálható: fajátékok, pötyi, mesekönyvek, gyöngyfűző stb.
Aztán cseréltünk Andival és mi mentünk a sószobába. Még sose voltam ilyen helyen. Azt mondják nagyon jó, hááát, én nem élveztem annyira... Megnéztünk 2 diafilmet, és visszaballagtunk a csoportba. Tornáztak a gyerekek egyet ebéd előtt, megterítettem az asztalt, aztán hazajöttem.
Ma sem sikerült közelebb kerülnöm senkihez, pedig igyekeztem :P A fiúk tudomást sem vesznek rólam, a hisztis kiscsaj, a Viki még mindig elutasító.

1 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jo kis nap volt ez is.Majdcsak elfogad a hisztis Viki is de meg a fiuk is majd csak tudomasul veszik hogy ott vagy.puszika