2011. március 3., csütörtök

Gyakorlat 3. és 4. nap

3. nap

Még mindig tart a fáradtság... -mitől múlna el??? napi 12 órát talpalok végig...-de nagyon szeretem a bölcsit. Néha kicsit sok a gyerekzsivaj, de más gondom nincs.
Ma a korai csoportban rajzoltak a gyerekek, és ezt a csoportbontás után is folytatták. A délelőtt folyamán annyira szépen sütött a nap, hogy ki is mentek a udvarra szaladgálni. +1 óra pihenő nekem, mert én nem mentem. Bejövetelkor kicsit túlzsúfolt lett az öltöző, és mindenkit egyszerre kellett levetkőztetni, benti ruhára öltöztetni, wc-re küldeni őket, megteríteni az asztalt az ebédhez. ebédeltetés után hazajöttem.

4. nap

Ma kicsit jobban voltam energiával töltve, de még mindig nem eléggé. Reggel szabad foglalkozás volt, mi az óvónénikkel addig alaposan tanulmányoztunk egy játékbabát, hogy mitől bújik el vagy éppen elő a foga. Rájöttünk, hogy a cumisüvegtől el, a cumitól előjön a foga.
Aztán mindenki színezett egy hóvirágot. Sajnos, azt sem tudták, hogyan tegyék maguk elé a rajzolt, azt meg egyáltalán nem, hogy a levele legyen zöld, a szirma maradjon fehér.
Ezután megint szabad játékválasztás volt, majd egy kis torna, utána meg az ebéd.
Nem kötöttem új barátságokat.

1 megjegyzés:

M írta...

No és azóta? :-)